hvordan er formen jenter? :-)

• Trådstarter Trådstarter hellokitty
  • Opprettet Opprettet
Ingenting smaker som det pleide, og jeg kaster opp av alt... Går fortsatt ned i vekt, men tenker ikke så mye på det, siden babyen spiser av lageret mitt enda :)
Er kvalm 24/7, ligger våken om nettene og vrir meg, trøtt og sliten! Men, jippi så gøy det er å være gravid igjen :D Jeg må ta alt med ett smil, alt dette blir glemt når jeg har den lille i armene mine <3
Akkurat som meg. Jeg tar alt med smil og vil gjerne være gravid igjen ^^ <3

Huff da "/ god bedring ^^ snakk med legen din. Skal bestille time neste uke hos min. Magen begynner å komme her også ^^ langt er du?
akkurat nå er ikke ryggen så ille :) er 11 uker i dag :) er artig npr man faktisk begynner og se forandringer på kroppen :)

Er 13 uker i dag. Har vært kvalm 24/7 de siste to mnd, men det har så vidt begynt å slippe taket nå. har nå hatt to dager uten å kaste opp! Savner ellers energien som har vært nærmest ikke-eksisterende de siste ukene. Litt mensmurringer.. men tar det som tegn på forandringer i kroppen og at babyen vokser :)

akkurat nå er ikke ryggen så ille :) er 11 uker i dag :) :D er artig npr man faktisk begynner og se forandringer på kroppen :)
Så bra ^^ ryggen min er ille og rundt lysken og rumpa .. ikke sant ^^ klarer ikke holde inn magen lenger heller etter jeg ble 11 uker på vei <3 men da begynte ryggen skikkelig og

Er 13 uker i dag. Har vært kvalmen 24/7 de siste to mnd, men det har så vidt begynt å slippe taket nå. har nå hatt to dager uten å kaste opp! Savner ellers energien som har vært nærmest ikke-eksisterende de siste ukene. Litt mensmurringer.. men tar det som tegn på forandringer i kroppen og at babyen vokser :)
Positiv tenking liker vi ^^ bra kvalmen gir seg ! Energi er nå oppskryt for de fleste enn så lenge

Grufull... Håper den snur snart...

Jeg har ikke jobbet siden 3 oktober jeg ! Da begynte kvalmen hos meg. 2 oktober spøy jeg som en gris og holder enda på, men glemmer ting når man får babyen i armene sine <3

Jeg er i veldig bra form nå. :) Deilig! Energien er tilbake, og jeg føler meg ikke gravid. :)
Fortsatt bittelitt ømme pupper, men det er ikke noe ift hva de var. Blir lett andpusten. Elles bra. Blir tett i nesen hver kveld, men det var jeg forige svangerskap også, så det blir jeg nok ikke kvitt.

her er formen bedre:) ikke så ofte kvalm lenger:) deilig:) bekkenet har begynt å melde seg. Her en nstt våknet minstemann og jeg klarte ikke å reise meg, men nå er keg bedre igjen, vi har flyttet så tror nok det har noe å si på hvordan bekkenet var:)

Jeg er i veldig bra form nå. :) Deilig! Energien er tilbake, og jeg føler meg ikke gravid. :)
Fortsatt bittelitt ømme pupper, men det er ikke noe ift hva de var. Blir lett andpusten. Elles bra. Blir tett i nesen hver kveld, men det var jeg forige svangerskap også, så det blir jeg nok ikke kvitt.
Så godt da ^^ god bedring

her er formen bedre:) ikke så ofte kvalm lenger:) deilig:) bekkenet har begynt å melde seg. Her en nstt våknet minstemann og jeg klarte ikke å reise meg, men nå er keg bedre igjen, vi har flyttet så tror nok det har noe å si på hvordan bekkenet var:)
Godt da ^^ bekkenet er ikke godt "/

10+6 i dag, spyr som en gris, svimer av på do osv osv... Håper det snart går over.
God bedring ^^ ikke moro. Går nesten i gulvet selv, men får meg skal det mye til å besvimme. Viste seg i sommer når jeg hadde pustevansker osv. Klarte til og med å prate ...

Så bra ^^ ryggen min er ille og rundt lysken og rumpa .. ikke sant ^^ klarer ikke holde inn magen lenger heller etter jeg ble 11 uker på vei <3 men da begynte ryggen skikkelig og
Ryggen var ille i helgen, måtte ha en varme pute og ligge på, da ga det seg litt, men var så ille at jeg ikke klarte og reise meg fra sofaen en stund :/ klarer ikke og holde magen inne mer, buksen er blitt for trang, favoritten har jeg måtte pakke bort og måtte gå opp et hakk på beltet :p t-skjorter sklir opp på magen :) jordmor sa også at jeg begynte og få mage :)

Ryggen var ille i helgen, måtte ha en varme pute og ligge på, da ga det seg litt, men var så ille at jeg ikke klarte og reise meg fra sofaen en stund :/ klarer ikke og holde magen inne mer, buksen er blitt for trang, favoritten har jeg måtte pakke bort og måtte gå opp et hakk på beltet :p t-skjorter sklir opp på magen :) jordmor sa også at jeg begynte og få mage :)
Ikke bra med ryggen : ( moro med mage og at også jm så det : )

Back
Topp