hvordan er formen jenter? :-)

• Trådstarter Trådstarter hellokitty
  • Opprettet Opprettet
H

hellokitty

Guest
Hei ^^ hvordan er formen?

Her kaster jeg enda opp er 11 + 3 idag. Fått økt matlyst de siste dagene ! Begynt å få utrolig vondt i kors ryggen og rundt rumpa og i lysken. Kjenner livmoren strekker seg og. Kjenner spreng i puppene men har ikke vært så ømme egentlig ^^ tappet for energi xD

Er 13 uker idag: Kjenner spark, at livmoren strekker seg, ømme bryster, må spise ofte, energien er på vei tilbake :)

Jeg begynner også å få energien tilbake! Det er fantastisk deilig :) jeg er sykemeldt 40% ut desember også satser jeg på å være tilbake i full jobb etterpå igjen.

Koselig at du kjenner spark ! Bra energien begynner å komme tilbake ^^

Jeg begynner også å få energien tilbake! Det er fantastisk deilig :) jeg er sykemeldt 40% ut desember også satser jeg på å være tilbake i full jobb etterpå igjen.
Bra det da ^^ noen som har det xD

Hehe. Det er sånn jeg føler meg akkurat i dag ihvertfall men i morgen kan visa være en annen. xsmile5

14 uker og fortsatt kvalm. Kaster sjeldent opp nå da.. Men uvel store deler av døgnet, trøtt, vonde pupper, litt blødninger enda, men har blitt mye mindre siste 2 ukene og babyen har det bra. Var på ul i går pga en liten blødning. Lite energi. Fortsatt sykemeldt, blir det mest sannsynlig resten av svangerskapet.

14 uker og fortsatt kvalm. Kaster sjeldent opp nå da.. Men uvel store deler av døgnet, trøtt, vonde pupper, litt blødninger enda, men har blitt mye mindre siste 2 ukene og babyen har det bra. Var på ul i går pga en liten blødning. Lite energi. Fortsatt sykemeldt, blir det mest sannsynlig resten av svangerskapet.
Bra du ikke kaster opp. Så bra alt er bra med babyen og håper du får mer energi etter hvert ^^

Trøtt, sulten som fanden, men får ikke i meg så mye mat. Bekkenløsning til de grader alt, sånn at jeg må sykmelde meg. Crap, crap, crap.....meeeen, hørte knerten sitt hjerte i dag, så da er alt det der verdt det :)

sliter med å sove :( kvalmen ca 2 dager i uka så det er ikke så gale :P å bekkenløsning. å lite matlyst . men ellers går d greit :D å få en baby er verdt alt plagen som fyller med en graviditet :)

Er i super form jeg, skulle ikke tro jeg er gravid, hadde det ikke vert for magen tar form å at jeg kjenner den lille ❤ så her er alt som jeg pleier å være :))) smiller og er happy jeg :)

11 uker og ikke vært kvalm siden uke 9,men har vært forkjølet i 2 uker så formen er ikke så bra :/ har fådt skikkelige ballonger som pupper nå å har måtte gå opp en str :p plages også med korsrygg å høyre rumpeballe,veldig vondt til tider :( men bortsett fra det er energien er på tur tilbake,og magen begynner og vises :D

kjempe mye hodepine... mye "graps" som kommer ut nedentil, må spise ofte.... ellers fin i form :)

Trøtt, sulten som fanden, men får ikke i meg så mye mat. Bekkenløsning til de grader alt, sånn at jeg må sykmelde meg. Crap, crap, crap.....meeeen, hørte knerten sitt hjerte i dag, så da er alt det der verdt det :)
Bekkenløsning ja "/ huff ... ikke sant ^^

sliter med å sove :( kvalmen ca 2 dager i uka så det er ikke så gale :p å bekkenløsning. å lite matlyst . men ellers går d greit :D å få en baby er verdt alt plagen som fyller med en graviditet :)
Helt enig med deg

11 uker og ikke vært kvalm siden uke 9,men har vært forkjølet i 2 uker så formen er ikke så bra :/ har fådt skikkelige ballonger som pupper nå å har måtte gå opp en str :p plages også med korsrygg å høyre rumpeballe,veldig vondt til tider :( men bortsett fra det er energien er på tur tilbake,og magen begynner og vises :D
Huff da "/ god bedring ^^ snakk med legen din. Skal bestille time neste uke hos min. Magen begynner å komme her også ^^ langt er du?

Hei ^^ hvordan er formen?

Her kaster jeg enda opp er 11 + 3 idag. Fått økt matlyst de siste dagene ! Begynt å få utrolig vondt i kors ryggen og rundt rumpa og i lysken. Kjenner livmoren strekker seg og. Kjenner spreng i puppene men har ikke vært så ømme egentlig ^^ tappet for energi xD

Ingenting smaker som det pleide, og jeg kaster opp av alt... Går fortsatt ned i vekt, men tenker ikke så mye på det, siden babyen spiser av lageret mitt enda :)
Er kvalm 24/7, ligger våken om nettene og vrir meg, trøtt og sliten! Men, jippi så gøy det er å være gravid igjen :D Jeg må ta alt med ett smil, alt dette blir glemt når jeg har den lille i armene mine <3

Back
Topp