Hvordan er formen jenter??

Perna

Glad i forumet
Jeg begynner å få tilbake energien, og er ikke så super kvalm lenger. Det er så utrolig deilig. Jeg klarer å jobbe fult, være husmor og gravid :) Er bare redd for MA, men jeg har jo til og med sett hjertet slå..  Forrige svangerskap var jeg sykmeldt pga kvalme de første ukene, så var jeg sykmeldt pga bekkenet resten av svangerskapet. 

Dagene går raskere når man kan dra på jobb og være litt sosial :)

Hvordan er formen deres? Begynner kvalmen å bli bedre?

Nå er ikke kvalmen like ille som den var i helga! Deilig. Men jeg er trøtt hele døgnet, ligger hele tiden etter jobb så får ikke gjort noe her hjemme. Satser på å reise litt bort i helga å få meg frisk luft og noen gode lufteturer i skogen :) Det hjelper nok på! Er uvant å ligge så mye i ro, føler meg ganske ubrukelig innimellom ;) Godt jeg har en fin samboer som stiller opp :)

Skal være 12 uker på vei i morgen, og har følt meg mye bedre disse siste dagene; er ikke så trøtt lengre, og det er superdeilig:) Har ikke være så plaget med kvalme; kun hvis jeg blir sliten eller sulten, og siden jeg sørger for å ikke bli noen av delene, så har det gått veldig bra! 

Perna skrev:
Jeg begynner å få tilbake energien, og er ikke så super kvalm lenger. Det er så utrolig deilig. Jeg klarer å jobbe fult, være husmor og gravid :) Er bare redd for MA, men jeg har jo til og med sett hjertet slå..  Forrige svangerskap var jeg sykmeldt pga kvalme de første ukene, så var jeg sykmeldt pga bekkenet resten av svangerskapet. 

Dagene går raskere når man kan dra på jobb og være litt sosial :)

Hvordan er formen deres? Begynner kvalmen å bli bedre?

Herlig å få tilbake energien! :-) Håper du ikke blir så plaget med bekkenet denne gang, eller at det i hvert fall tar en stund før du merker noe av det...

Jeg er ikke like langt på veg som deg, men merker at energien er på veg tilbake her også. Lager mat med ene hånden og passer på Junior med den andre uten problem ;-).

Merker ikke noe av kvalmen lenger heller. Hadde tre dager når jeg i prinsipp bodde på badet med hode i doskålen, men så gikk det over til å bare bli kvalme og nå er den borte også. Er i utgangspunktet ikke bekymret for MA, men det er jo aldri noen garanti. Håper å få se et lite bankene hjerte 8. juli.

formen er rævva dårlig. spyr og kvalm hele tiden. men mest om morningen og kvelden at jeg er kvalm. utrolig sliten å trøtt så orker alt for lite på dagtid! stakkars sambo må gjøre alt!

så nå ser jeg frem til at alt skal bli som før og jeg kan hjelpe til:) rimlig lei av å ikke orke noe!

Formen begynner å komme seg så jeg er super fornøyd !!!!!!!!

Huff, her er formen RÆVVA! Kvalm hele døgnet, har i natt sittet på badegulvet å ventet på oppkast. Trøtt hele tiden, sovner av under morgen møtet på jobben. Og nesen lever et eget liv, med tanke på lukter og slik. Og den minste lukt får magen til å vrenge seg.
Ønsker bare å krype under dyna til jeg passerer 12 uker! ;) (Huff, her ble det bare edder og galle! Men spørsmålet var hvordan formen er.. :P )

Kan visst ikke si at den er på topp likevel... Idag har jeg vært så slapp... Sliter med å stå oppreist og brakk meg hele turen til jobben :S Men har kommet seg litt utover dagen da :)

Sakte med sikkert har formen blitt bedre. Kvalmen er (så godt som) vekk og jeg orker mer og mer - til og med lett trening. Merkelig hvor forskjellige graviteter kan være; med førstemann var det full fres fra dag 1 og ikke antydning til kvalme. Men det er jo over fem år siden, da...

Jeg var veldig heldig i forige svangerskap, ikke kvalm bare trett..
Heldigvis er det det samme denne gangen også!

Føler virkelig med dere som ligger og spyr og er dårlig!!!

Back
Topp