Hvordan er formen din?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet Opprettet
Startet veldig bra, men begynner å bli rimelig uggen igjen nå. Vil gjerne ha en slik sovepille som tar meg frem til der det blir bedre :D

Veldig trøtt, og mer kvalm enn på lenge :( men, har sett lille mageboeren i dag, så jeg skal holde ut ❤

Første dag på lenge at jeg har hatt energi etter jobb! Så herlig :D

Mindre kvalm, mer sliten. Men veldig variabel i løpet av dagen og. Hormonell kropp som sliter med å bestemme seg! :)
Begynner å kjenne trykk i magen der livmora er, betyr vel at den begynner å vokse seg stor da! :D

Vært utrolig kvalm i dag!.... Men ikke mye trøtt da :) Sliten etter en lang dag på jobb og bytur etterpå med alle 3 gutta :p

Fin til etter middag, da forsvinner alt av energi og det må duppes et par timer på sofaen før noe mer kan skje. :p

Faktisk skikkelig dritt :( kvalm som bare det! Burde nok ikke spist sjokolade til frokost :(

Nå som jeg har gått en tur så er den faktisk ganske god. Før den tid var alt bare dritt :p

Begynte bra, men satsa litt hardt og dro på shopping. Nå er jeg kvalm og utslitt :p Lager mye ball den bebisen til å være så bitteliten!

Følte meg nesten fantastisk i går. Hadde tanken "Å er det sånn det føles"..
I dag..strekk ut på sofaen :'(

Startet bra i dag, har vaska leiligheten og vært og trent! Men nå er jeg utslitt og kvalm!

Back
Topp