Hvordan er formen din?

En baby til :)

Glad i forumet
Ja, hvordan er formen din? Og hvor mange uker er du? Jeg er 6+5, og nå føler jeg virkelig at kroppen får kjørt seg. Er akkurat som om jeg er ør i hode og jeg har aldri gjespet så mye at det blir smertefullt før :P Gleeeeder meg til sommerferie, og til høsten når formen forhåpentligvis er oppadgående for en periode :)

Jeg kjenner heldigvis ikke noe særlig på kvalme. Men er sulten som en ulv 24/7. Blir lett svimmel, puster tungt av ingenting og går rundt med bommul i hodet. Husker dårlig, og vanskelig å følge tankerekker som er litt kompliserte. Magen er stor og klør mye.

Formen har vå både og fram til no, akkurat no ( usikker på om eg tørr å sei det, men bank i bordet!!!) så e formen litt bedre enn tidligare! Er veldig trøtt, men har begynt å legge meg veldig tidlig på kvelden! Er kvalmen, men syns det hjelper om eg får kasta opp og så kan formen vera bra noken timar i strekk! Passe på å ete litt hist og her, sånn at eg ikkje blir heilt utsulta... Og så syns eg det lindrer litt på alt med ein kopp te og to! Hodeverken/bomull i hodet kjem og går litt, men syns det går bedre og!
Så alt i alt merkar eg godt at kroppen er i forandring, men at den kanskje begynner å venne seg litt til dette igjen ;)

Formen min er faktisk ganske god, men så er jeg bare 6+1 da. Med de andre har kvalmen kommet i ca uke 7. Jeg er mye svimmel da. Også er jeg generelt ganske grinete og vanskelig å være i hus med :-)

går straks inn i uke åtte, og i dag he formen vært skikkelig pyton! halvkvalm og uggen i hele dag.. og syyyk trøtt! sovnet på sofaen kl 3, bare lyst på noe salt... tanken på ny jobbuke er ikke akkuratt fristende... men jeg liker litt symtomene etter å ha ventet på denne babyen i tre år :) :smiley-bounce016

Jeg er 9+6, er trøttere enn vanlig, men ikke like trøtt som jeg var for et par uker tilbake ;) er veldig kvalm og må spise hele tiden... Noe halsbrann har begynt å komme og om kvelden er magen veldig oppblåst/stinn... Ofte tørst og må opp 2-3 ganger om natta for å tisse... Vil si formen egentlig er ganske grei, bare kvalmen som er slitsom, men håper den bedrer seg etter uke 12 :)

veldig trøtt og kvalm.... Håper at de snart skal gå over, slik man kan fungere
i lag med dei to ej he her heime!!!!!

Er 9+2 nå, og formen er bedre enn den var i uke 7 og 8, da var jeg konstant kvalm og kastet opp flere ganger om dagen.
Nå er jeg bare trøtt og sliten, men så har jeg begynt med noe nytt; Er ikke kvalm egentlig, men kaster helt plutselig opp :P Herlig... Tør nesten ikke dra noen plass i fare for å plutselig spy. Hehe

Formen min er ganske bra:) 7+5 i dag. Veeldig trøytt om dagane har eg vore heilt sidan starten, men har gått greit på jobb. (Jobber 50% som hotellresepsjonist) Har blitt ein del gjesping på begynnelsen av seinvaktene einaste;) Litt svettebyger innimellom og litt sure oppstøt innimellom. Blir kvalm berre av sterke luktar foreløbig så fornøgd med det:) På kveldane føler eg meg nokonlunde som normalt - meir våken då. I kveld har eg hatt ein god del stikningar nederst i magen etter at eg kom meg ut på ein forfriskande gåtur etter ein ellers så slapp søndag:)

Akkurat nå så er formen elendige:-/ kvalmen (og eg kan isje spy pga e slankeoperert) sikkelig ømme bryster og vondt i ryggen:-( så litt dumt for hr vert ganske fine de 2 siste dagene...

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Enda er formen bra*bank i bordet*.. kjenner j er kvalm men det går :) er godt å være sykmeldt. Var mye verre forrige uke så sitt bare å vente på ny runde!!

Hadde noen dager forrige uke hvor formen var veldig god, bare noen korte kvelmebyger innimellom, men i går ble den skikkelig dårlig...begynt å spy mer, ikke bare brekke meg:eek: og dååårlig i dag også!!

Her er formen ok. Er veldig trøtt bare. Og hender jeg blir litt små kvalm. Også har jeg vondt i bekkenet allerede da:(

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app

Har vært skikkelig trøtt de siste dagene, sovner nesten på jobb, og det er godt gjort med det lydnivået som er i barnehagen :P

Trøtt,trøttere,trøttest... Er 5+6 nå. I morges våknet jeg og var for første gang kvalm dette svangerskapet. Det hjalp å legge seg på sofaen og ta det rolig etter største var kommet seg på skolen. Og nå har jeg fått litt mat i meg så føler meg litt bedre.

Jeg er 9+6, er trøttere enn vanlig, men ikke like trøtt som jeg var for et par uker tilbake ;) er veldig kvalm og må spise hele tiden... Noe halsbrann har begynt å komme og om kvelden er magen veldig oppblåst/stinn... Ofte tørst og må opp 2-3 ganger om natta for å tisse... Vil si formen egentlig er ganske grei, bare kvalmen som er slitsom, men håper den bedrer seg etter uke 12 :)

Som jeg skulle sagt det selv ;) Er 9 + 3

Back
Topp