Hvordan er formen din?

MortilTo19

Elsker forumet
Juli13-jentene
Selv er jeg møkkalei her omtrent hver eneste kveld... Kvalm, kvalm, kvalm... Blir så utslitt og sur av det!
Har fått afipran mot kvalme men valget da er jo diare eller kvalme så jeg holder meg til kvalmen.

I tillegg har jeg en morkake som (inntil videre) blokkerer utgangen så jeg sliter med små blødninger. Var på UL senest i helgen og alt er bra med barnet - bare å vente til uke 32 med det endelige svaret.
KS eller ikke... Sykmeldt i 14 dager og forsøker så best jeg kan å ta det med ro...
Akk.. ''Lettere'' svangerskap med gutt enn jente stemmer IKKE for min del!!! :(

Mange gode klemmer til deg <3
Får håpe formen din kommer seg snart, og at morkaka flytter seg til uke 32 :)

Her er det noe plager med rygg og bekken, men klarer å holde ut enda.

Ser jeg bort fra rygg/hofter/bekken, så har jeg det strålende. Ikke kvalm, ikke alt for trøtt, ikke for vonde pupper, ikke noe særlig hormonell. Men så var det området mellom korsryggen og lårene, der gjør det vondt. Til nå har det gått greit, og det har bare verket på ett sted av gangen, men i dag har det nok blitt for mye både hjemme og på jobb. Nå gjør det vondt overalt, og det var bare såvidt jeg kom meg til busstoppen fra jobb. Heldigvis er det snart et par fridager...

Sliter mye med trøtthet og orker ingen ting,er mye lei for tiden,utmattet.. Er bånn gass med 3 små i hus og i tilegg mage som begynner å bli i vegen,lite/dårlig søvn... Og kynnerene har det blitt mer av og kjenner dem er vonde til tider.... Liker ikkje å klage,men ingen andre som spør hvordan formen er så da får dere høre det :p

Har vondt bekken, men det har jo faktisk bedret seg etter behandling da,så det er jeg glad for. Ellers så har jeg bedre energi nå enn jeg hadde første...kanskje 20 uker. Jeg er irritabel og blir lett lei meg,men er samtidig mye glad. Så - svingende humør, kan man si. Og, gleder meg veldig :-) Har jeg mye vondt,er jeg møkka lei på kvelden,er smertene ok, syns jeg ventetida også er fin.

Her er det ingen plager for tiden, bortsett fra tett nese:) har vært mer eller mindre tett i nesa siden uke 8. Men det kan jeg leve med kjenner jeg;) overskuddet er tilbake og alt er topp:D så skal bare nyte tida frem over:)

Formen er stigende! Etter noen uker med bekkentorsjon som legen så fint kalte det, har jeg hatt en helg i Aberdeen, der shopping har virket som medisin. Og nå i dag fått beveget meg godt, vasket bil inni og utpå, samt en god del av de nye klærne til mini :)

Har dog blitt skikkelig tett i nese, sår i hals og hoste, men det vil jo gå over. Våknet i natt av at jeg hostet til jeg brakk meg, men det går nok over snart :) har ikke feber, så legen kan ikke hjelpe stort. :rolleyes:

Misunner dere som er i god form og til dere som ikke er i fullt så god form; nesten godt å se vi er fler. ;)
Unner ingen bekken vondt!.. Håper min ''glanstid'' begynner snart! ;)

I tillegg er jeg jo like hormonell som en veps til tider så stakkars mann som jeg lever og bor med (til tider) sier bare jeg... ;)
Er ikke like lett å få slappe av bestandig med et barn i hus fra før nei. Akk... :p

Misunner dere som er i god form og til dere som ikke er i fullt så god form; nesten godt å se vi er fler. ;)
Unner ingen bekken vondt!.. Håper min ''glanstid'' begynner snart! ;)

I tillegg er jeg jo like hormonell som en veps til tider så stakkars mann som jeg lever og bor med (til tider) sier bare jeg... ;)
Er ikke like lett å få slappe av bestandig med et barn i hus fra før nei. Akk... :p

Veps ja - det passer i grunnen på meg også. Hehe... Og mannen kaller meg "lunta"...... ;-)

Formen min er bare fin for tiden, heldigvis :) Huff, synes synd på dere som sliter med diverse plager..håper dere får det bedre snart.

Jeg er i god form. Litt tett i nesen og litt vondt i bekkenet om jeg har tråkket mye på asfalt og betong. Så jeg klager ikke. Kjedelig at noen av dere virkelig får kjenne det på dere. Håper dere får det bedre snart.

Formen min er i grunneN ganske god, men har fått bihulebetennelsen, så er tett i pappen:( men har vært d i 2 mnd allerede, så ikke noe nytt igrunnen.... Men ellers føler jeg meg bra:)

Endelig en alright dag!!! Kun et snev kvalme i dag tidlig men i dag har vi vært ute å gått på ski og hatt ordentlig norsk påske og jeg har selv deltatt! JOHO! :D

Hatt litt nedpress men det passerte fort og om man ser bort fra de sure oppstøta så har jeg hatt en topp dag! :D

Krysser fingra for flere dager som denne! :D
God påske alle flotte gravide! :)

tett i nesen siden uke 10 ca,svangerskapsdiabetes med behandling av metformin,ellers litt for mye sure oppstøtt den siste uken,grrrrrr.bare håper jeg kalarer å bli kvitt den igjen..i natt er første natten jeg har opplevd opphovnete hender. ellers er formen ok. jeg er 24 uker på vei. la oss krysse fingrene og håpe den siste tiden går fort og smerte fritt for oss alle!!! <3

Back
Topp