Hvordan er formen din?

Tjolahopp

Glad i forumet
Ja, hvordan står det til nå når det har gått litt tid etter svangerskap
og fødsel?
Her går det sånn passe.. Sliter fortsatt med bekkenet. Gjør veldig
vondt hvis jeg står eller går for lenge.
Har også vonde knær og føtter, og vekta viser ihvertfall 10kg for mye :(
Hadde gledet meg til å begynne å trene igjen etter fødsel, men etter
forsøk på en joggetur det jeg nesten ikke kunne gå etterpå har det
blitt dårlig med det..
Nå har jeg fått låne meg en sykkelrulle da, så jeg håper jeg kan få
trent litt på den :). Har gått fint de to gangene jeg har prøvd den, bortsett
fra jæ***g vond i rompa :P
Tror kroppen min synes det er greit at jeg ikke skal være gravid flere
ganger!

Hvordan står det til med dere?


 
Jeg har lagt på meg alt for mye :( Begynte å gå opp i det melka forsvant.
Og jeg har fortsatt vondt i bekkenet. Ellers er det begynt å bli bra alt som var vondt og tungt.
 
Vel går vel greit, vil ikke på en vekt, men antar ihvertfall 10 kg ifra start, og da var jeg ikke der jeg ville engang.. sukk

får MASSE trening i trapper her da, går der i gjennomsnitt 20 ganger om dagen hvis ikke mer!
Ellers så bryr jeg meg ikke så mye, har problemer med ledd ifra før så ser ikke på noe som unormalt
 
Har vært i god form, men har nå begynt å kjenne på bekkenet igjen.. Noe jeg liker dårlig! Kommer tydeligvis dersom jeg er mye aktiv og triller lange turer
 
Her sliter jeg med bekkenet enda! Kan bare trille rolig enda.. Jeg og hadde gledet meg til å begynne på treningssenteret mitt igjen,ikke bare være støttemedlem! :P
 
Jeg føler meg ganske bra faktisk. 5 kg for mye men.. Bekkenet er rimelig bra, iallefall ifht så vondt jeg vet detlan være. Merker keisersnittet innimellom, men ikke hver dag. Jeg er glad keg har ennså fin barseltid nå, for med storebror var det bare smerter jele barselpermen..
 
Back
Topp