Hvordan er formen din når du har menstruasjon?

merker ingenting jeg egentlig...aldri opplevd å ha mensensmerter...=)
 
uff, hørtes ikke noe godt ut. Jeg merker ca. NADA, helt fantastisk :)
 
Som regel er jeg i god form og smertefri.. Men det hender jeg får én dag med smerter (som kan stilnes med 1,5-2g paracet eller 400mg ibux.)
 
Tre år gammel tråd, plutselig :)
 
Husker nesten ikke, føler jeg har gått gravid i 2 år nå sammenhengende kun hatt 1 mens mellom før jeg ble gravid med nr 2. Men syns å huske det ikke har vært så gale, litt småvondt i korsryggen gjerne første og andre dag, på det verste tok jeg gjerne en paracet og ibux
 
Merker sykt på kroppen at mensen er på vei eller har den. Blør som en foss i fire dager og er ødelagt
 
Jeg er trøtt og sliten, og som følge av det lett sur og irritert.

Jeg merker mensen krever energi fra et par-tre dager før jeg begynner å blø. Så har nok ikke med blodtap her. Har alltid vært sånn fra jeg fikk mensen og har aldri blødd mye før jeg fikk siste barnet.

Jeg har begynt å følge med på når jeg skal ha mensen og legger meg en times tid tidligere på kvelden noen dager før - det hjelper.
 
Veldig trøtt allerede ett par dager før, og verst på dag to. Blir fort sliten og gretten. Men har mensen i kun 2-3 dager nå, så holder ut pga kort lengde.
 
Kan bli rimelig dårlig, men kommer meg på jobb med paracet. Før jeg gikk gravid kunne jeg kaste opp av menssmertene, det har jeg heldigvis ikke kjent på etter. Småkvalm, vondt i mage/rygg, småtrøtt, løs i magen. Skikkelig PSM noen dager før blødning (varer heldigvis bare i én dag).
Har tatt hjemmekontor en gang i vår pga dårlig form.
 
Har fått værre og værre menssmerter de siste ti årene...
Før hadde jeg aldri smerter eller plager, men nå får jeg lammende smerter. Får ofte såpass store ryggsmerter at jeg kan bli sengeliggende i noen dager. Det trigger isjasen min, og da klarer jeg ikke gå. Magekrampene tar helt av.
Får ikke gjort nr. 2 pga smerter baki/nedi der...

Gleder meg ikke til å få det tilbake etter fødsel :p
 
Har aldri hatt så mye mensensmerter så merker egentlig ingenting.
 
Har alltid litt kramper en dag eller to før mensen kommer. Ellers bare litt kramper og murringer, og så er jeg hinsides trøtt... :p
 
De to første dagene er jeg elendig. Store smerter og blør gjennom alt.
 
Bortsett fra periodevis menssmerter fra helv****, så er formen fin når jeg har mensen :)
 
Sur og lett irritabel ca 3 dager før, vondt i magen 1 dag før, verst på dag nr 2....
 
Jeg får veldig vondt i alle ledd, hele kroppen. I en periode har jeg sterke smerter, som føles ut som rier. Da har jeg problemer med å greie å gå sjiklig, dette er en periode på 6-10t. Jeg har heldigvis ikke så lang mens. Er over etter ca 48t ☺
 
Back
Topp