Hvordan er formen din nå, og hvor langt er du på vei?

Her har formen vært så fin hele veien at om jeg ikke hadde vært på privat tul i uke 11 hadde jeg ikke trodd at det var noen der. [emoji38]

Gleder meg til jeg får ordentlig babymage og begynner å kjenne bevegelser så jeg faktisk tror på dette!

Å wow!!! Misunnelig :D Så utrolig deilig.

Magen og bevegelser kommer :D

Uke 14-15 ish
Fremdeles kvalme, blodtrykksfall og bekkenløsning. Håper det kommer noen uker hvor jeg kan nyte svangerskapet snart

Uke 14-15 ish
Fremdeles kvalme, blodtrykksfall og bekkenløsning. Håper det kommer noen uker hvor jeg kan nyte svangerskapet snart

Uff! Håper du blir bedre snart. Ganske altoppslukende å ha det sånn :(

Her har morgenkvalmen så å si sluttet. Energien er tilbake igjen også :)
Merker selvfølgelig at man ikke er like utholden i alt , men ikke noe som hindrer meg egentlig:)
15+5 :)

Her har morgenkvalmen så å si sluttet. Energien er tilbake igjen også :)
Merker selvfølgelig at man ikke er like utholden i alt , men ikke noe som hindrer meg egentlig:)
15+5 :)

Så deilig :) Tror det er uke 15 jeg må se frem imot :D

Har bare hatt morgenkvalmen egentlig. Men ga seg betraktelig i ca uke 14 :)

Morgenkvalme kan være ille nok det :hungover: Men kjempe bra du er bedre nå. Jeg krysser fingrene for uke 14/15 :D

Er 34+4 i dag! Formen min har vært veldig bra hele svangerskapet. Jeg har hatt en runde med urinveisinfeksjon bare. Så jeg er veldig fornøyd med det[emoji16] merker at formen varierer litt fra dag til dag. At jeg kan være helt utslitt noen dager. Men det er vel normalt!

Er 34+4 i dag! Formen min har vært veldig bra hele svangerskapet. Jeg har hatt en runde med urinveisinfeksjon bare. Så jeg er veldig fornøyd med det[emoji16] merker at formen varierer litt fra dag til dag. At jeg kan være helt utslitt noen dager. Men det er vel normalt!

Da har du vært kjempe heldig :)

Jeg er 13+0 i dag og formen er varierende.. Har hatt en del hodepine de siste dagene, og perioder der jeg føler meg sliten, deppa og uggen, men generelt sett har jeg det ganske bra:) Føler meg sakte men sikkert som meg selv igjen.

Jeg er 13+0 i dag og formen er varierende.. Har hatt en del hodepine de siste dagene, og perioder der jeg føler meg sliten, deppa og uggen, men generelt sett har jeg det ganske bra:) Føler meg sakte men sikkert som meg selv igjen.

Bra du begynner å føle deg som deg selv igjen :) Må være helt nydelig :)

Formen er super! Hadde det ikke vært for doppleren så hadde jeg vært redd det hadde gått galt. Er i bra form, sover og spiser godt. Noe trøttere om kveldene enda, men det er bare deilig å holde på døgnrytmen :-)
15+0 idag :D

Formen er super! Hadde det ikke vært for doppleren så hadde jeg vært redd det hadde gått galt. Er i bra form, sover og spiser godt. Noe trøttere om kveldene enda, men det er bare deilig å holde på døgnrytmen :)
15+0 idag :D

Gratulerer med 15+0 :D Så deilig at formen er super :D Misunnelig.

Formen er fin den. Har ikke vært så mye kvalm og uggen denne gangen, heldigvis! :) er 15+6 I dag.
Sliter med en kropp som ikke samarbeider helt Da, så er sykemeldt for andre mnd nå, krysser fingrene på at jeg kan komme tilbake i jobb igjen! :)

15+0 i dag, mer sliten enn vanlig. Men det mest plagsomme nå er bjørkepollen. Er pottetett og ingenting hjelper, som igjen gjør at energien daler og hodepinen er konstant til stede. Gleder meg til det roer seg... [emoji853]

Formen er fin den. Har ikke vært så mye kvalm og uggen denne gangen, heldigvis! :) er 15+6 I dag.
Sliter med en kropp som ikke samarbeider helt Da, så er sykemeldt for andre mnd nå, krysser fingrene på at jeg kan komme tilbake i jobb igjen! :)

Godt å slippe kvalme og uggenhet :) Er det bekkenet som krangler?

15+0 i dag, mer sliten enn vanlig. Men det mest plagsomme nå er bjørkepollen. Er pottetett og ingenting hjelper, som igjen gjør at energien daler og hodepinen er konstant til stede. Gleder meg til det roer seg... [emoji853]

Gratulerer med 15+0 :D

Pollen gjør definitivt sitt. Uff!! Får håpe sesongen ikke drar ut.

Jeg har sluppet billig unna denne gangen, det verste har vært trøttheten + dårlig søvn på natta. Konstant trøtt + konstant underskudd på nattesøvn har fungert dårlig i forhold til jobb. I tillegg har jeg lite matlyst og er uggen på kvelden. Føler at energien er litt på vei tilbake, er 14+3 i dag.

Jeg har sluppet billig unna denne gangen, det verste har vært trøttheten + dårlig søvn på natta. Konstant trøtt + konstant underskudd på nattesøvn har fungert dårlig i forhold til jobb. I tillegg har jeg lite matlyst og er uggen på kvelden. Føler at energien er litt på vei tilbake, er 14+3 i dag.

Trøtthet og dårlig nattesøvn er dårlig kombo :(

Lite matlyst og uggenhet går jo ofte hånd i hånd....

Så bra energien er litt på vei tilbake :D

Er 14+1 i dag. Og nå husker jeg brått hvordan det er å leve et normalt liv:hilarious: Kvalmen har gitt seg, blodtrykket driver ikke å dropper og energien er tilbake. Nyter sommer og jobbing i hagen i helga, hadde regna med å ha jungel i lpet av sommeren, men nå begynner det å se litt åkei ut allikevel:D

Back
Topp