Hvordan er formen deres?

Labbetussen683

Blir kjent med forumet
Her er formen begynt å synke litt, mye kynnere, symfysevondt, kvalmen er tilbake, murringer i mage og rygg, smerter i hofter, litt hovne føtter om kvelden .. jeg er 33 uker på onsdag.
Fler som har det sånn nå? Jeg lurer på hvor mye murring og vondt som er ok, før man ska snakke med legen? Han får vel ikke gjort noe med det akkurat men.. føles bare så slitsomt nå.
Altså dette er min tredje, så jeg har hatt disse plagene før men aldri før sånn typ uke 37 ++ ...
Skal sies at jeg er littegranne større denne gangen enn forrige.
Soving er også en utfordring men det kjenner sikkert dere også ! <3

Høres veldig kjent ut. Hatt det sånn av og på i noen uker. Og er kommet til 36+5 i dag. Jeg er femtegangsfødende, og har blitt litt heftigere for hver gang. Kroppen vet hva den skal snart.
Bare håper alt dette som skjer med kroppen nå faktisk gjør noe med modningsprosessen.

Last edited:
Mye likt her. Søvnen har virkelig blitt dårlig de siste ukene. Har en del kynnere (men likt som med førstemann syntes jeg), problemer med ryggen og bekkensmerter. Er nok relativt liten egentlig, men litt større enn jeg var med førstemann. 100% sykemeldt frem til perm nå heldigvis!

Høres veldig kjent ut. Hatt det sånn av og på i noen uker. Og er kommet til 36+5 i dag. Jeg er femtegangsfødende, og har blitt litt heftigere for hver gang. Kroppen vet hva den skal snart.
Bare håper alt dette som skjer med kroppen nå faktisk gjør noe med modningsprosessen.
Ok, ja jeg og syns ting er litt kvassere nå enn sist. Ja får håpe kynnerne og nedpreseet faktisk gjør jobben og modner litt, og ikke BARE er til plage.
Har du gått til termin med alle?

Ok, ja jeg og syns ting er litt kvassere nå enn sist. Ja får håpe kynnerne og nedpreseet faktisk gjør jobben og modner litt, og ikke BARE er til plage.
Har du gått til termin med alle?
Nei... mine er født fra 7-10 dager før termin. Men denne gang settes jeg igang 37+4, så håper det er modent nok til at jeg slipper ballong osv. Håper de bare kan ta vannet og svusj så er fødselen i gang. Må være lov å være litt optimistisk :bag: :angelic:

Nei... mine er født fra 7-10 dager før termin. Men denne gang settes jeg igang 37+4, så håper det er modent nok til at jeg slipper ballong osv. Håper de bare kan ta vannet og svusj så er fødselen i gang. Må være lov å være litt optimistisk :bag: :angelic:
Ja da får vi håpe det går uproblematisk d rndeg, kor du blir satt igang :)
Jeg får planlagt ks i uke 39, siden de andre fødslene har endt i hastesnitt, men har ikke fått noe dato enda. Har gått til termindato en gang og 5 dager over nå sist.. jeg hadde vel håpa de kunne ta dette snittet i uke 38, pga formen min er dårlig allerede nå ,men de vil nok helst vente sålenge som mulig. Jeg forstår jo det også.

Back
Topp