M
Moderator Heidi
Guest
Går svangerskapet greit?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi er flere her med ekstrem kvalme ja. Noen har vært innlagt, og andre har klart seg så vidt hjemme.Her går det ikke bra!
Var innlagt på sykehus lillejulaften å overnatten for å få intrevinøst med væske, legene ville egentlig at eg skulle bli værende i noen dager til men følte ikke helt for å feire julaften på sykehuset!
Har diagnosen ekstremsvangerskapskvalme så her får eg ikke i meg mat eller drikke!
Er nå 10+3 å vore kvalm siden uke 6 så hååper på at kvalmen gjir seg snart!
Er det noen andre som har ekstrem svangerskapskvalme?
Vi er flere her med ekstrem kvalme ja. Noen har vært innlagt, og andre har klart seg så vidt hjemme.
Fått noe kvalmestillende??
Uff det er så jævlig! Jeg blir kvalm av hodepine så kanskje det er slik med deg også?Jeg har så vondt i hodet at jeg knapt fungerer... Kaster opp i tillegg, faktisk lurt på om jeg kaster opp pga hodepinen... Ikke gøy
Prøvd zofran? Eneste som virker her!Ja, har egentlig prøvd alle kvalmestillende som legene har anbefalt, men ingen fungerte på meg!
Prøv koffeintabletter. Sist svangerskap ble jeg innlagt grunnet ekstrem hodepine. Ble sendt hjem med beskjed om å kjøpe koffeintabletter på apoteket. Det hjelper!! Men ikke drikk kaffe utenom.Jeg har så vondt i hodet at jeg knapt fungerer... Kaster opp i tillegg, faktisk lurt på om jeg kaster opp pga hodepinen... Ikke gøy