Hvordan er formen deres?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
Går supert unntatt de 2 minuttene jeg plutselig må spy :p også litt hodeverk og svimmelhet + trøtthet, men det går vel snart over. Koser meg jeg :) blir nok bedre når det er offentlig - og jeg slipper å late som ingenting, og kan ta meg en velfortjent hvil når det trengs :)

Litt nervøs akkurat nå rundt tiden hvor jeg mistet i sommer, men formen går oppover og håper jeg kan starte trening på nyåret igjen:)

Småkvalm og svimmel til tider, men absolutt levbart nå:D

Her går det egentøig upåklagelig bra! Jeg har kun vært kvalm to ganger i.la 12 uker (12 uker imorgen), og har konkludert med at kvalmen kom fordi jeg spiste lenge etter at jeh burde mtp blodsukkernivå. Det eneste som har plaget meg på noen måte er ekstrem trøtthet, særlig når jeg ikke kan legge meg for å sove som rett før jobb, voldsomme kviseutbrudd øverst på rygg, i nakke og ansikt som nå virker å være på retur :-) Treg og luftfull mage... Men skal ikke klage, synes utrolig synd på de som plages av kvalme og oppkast :-(

Formen har ikke vært bra,men så fikk jeg postafen og ble et nytt menneske :) men er veldig trøtt og sliter litt med å følge med på jobben

Formen er dårlig jeg er kvalm omtrent døgnet rundt, det skal ikke stort til før jeg brekker meg og spyr, hodepine, trøtthet, oppblåst og treg mage... men håper på at det bedrer seg snart og skal bli greit når noen vet om det og jeg kan ta litt hensyn til formen på jobb også...

Litt kvalme og blødninger daglig siste to uker. Engster meg. Har vore på UL, fekk sjå eit bankende hjerte. trur nok det blir ein UL til snart om ikkje blødningene gjer seg..

Sykmeldt grunnet kvalme og sover 10-12 timer i døgnet, men svimmelheten ga seg når jeg ble sykmeldt så det er jo bra.

Lite kvalme her, men sliter litt med å sove hele natten igjennom.
Flere som er sultne, hele tiden foresten? Jeg blir sulten en time etter frokost, osv. Er denne sultenheten med meg gjennom hele svangerskapet?

Ja,nå går det bra :D blir fort sliten. Kvalm hvis jeg går for lenge uten mat. Ellers er de fleste andre symptomer borte :)

Det går bedre nå... Den verste kvalmen har gitt seg! :):) Ellers er det så utrolig mye som skjer nå fram mot jul, har nesten ikke tid til å tenke på mini i magen ;)

Her går det ikke bra!
Var innlagt på sykehus lillejulaften å overnatten for å få intrevinøst med væske, legene ville egentlig at eg skulle bli værende i noen dager til men følte ikke helt for å feire julaften på sykehuset!
Har diagnosen ekstremsvangerskapskvalme så her får eg ikke i meg mat eller drikke! :(
Er nå 10+3 å vore kvalm siden uke 6 så hååper på at kvalmen gjir seg snart!
Er det noen andre som har ekstrem svangerskapskvalme?

Her går det ikke bra!
Var innlagt på sykehus lillejulaften å overnatten for å få intrevinøst med væske, legene ville egentlig at eg skulle bli værende i noen dager til men følte ikke helt for å feire julaften på sykehuset!
Har diagnosen ekstremsvangerskapskvalme så her får eg ikke i meg mat eller drikke! :(
Er nå 10+3 å vore kvalm siden uke 6 så hååper på at kvalmen gjir seg snart!
Er det noen andre som har ekstrem svangerskapskvalme?
Vi er flere her med ekstrem kvalme ja. Noen har vært innlagt, og andre har klart seg så vidt hjemme.
Fått noe kvalmestillende??

Har hatt noen dager som i grunnen har vært bra:) men ble forkjølet i romjulen og det har slått meg helt ut:( i natt trodde jeg at jeg kom til å besvime. Skikkelig svimmel bare jeg beveget på hodet. Har slitt med det samme i hele dag:( var i grunnen klar til å gå på jobb i morgen, men innser at det blir å presse kroppen til max! Skal på første svangerskapskontroll på tirsdag, så jeg får høre hva legen anbefaler meg å Gjøre da:)

Har det helt strålende ❤️ Sliter med bekkenet, men dagene er veldig fine ❤️

Jeg har så vondt i hodet at jeg knapt fungerer... Kaster opp i tillegg, faktisk lurt på om jeg kaster opp pga hodepinen... Ikke gøy
Prøv koffeintabletter. Sist svangerskap ble jeg innlagt grunnet ekstrem hodepine. Ble sendt hjem med beskjed om å kjøpe koffeintabletter på apoteket. Det hjelper!! Men ikke drikk kaffe utenom.

Back
Topp