Hvordan er formen deres?

• Trådstarter Trådstarter Janet
  • Opprettet Opprettet
Jo takk, svimmel, men ellers overraskende bra.
Funderer støtt og stadig på om jeg faktisk er gravid.

Bare kvalm når det er lenge siden jeg har spist ;) Ellers veldig bra :)

Kvalm om morgenen, men det er sikkert fordi det er lenge siden jeg har spist. Truger i meg litt mat så blir kvalmen borte :) Nå det siste har jeg vært veldig svimmel, ør og har et ubehagelig trykk i hodet :/

Formen kommer og går! Ene øyeblikket ikke værst, neste kaster jeg opp :( Men er trøtt og sliten! Og mye uvel kvalm!

Mye kvalm... men kaster ikke opp annet enn av lakris, pannekaker og taco lomper så lenge :-) tåler ikke melkeprodukter :p blodtrykksfall, tom for energi og trøtt. Pluss veldig ømme pupper :p men sånn er det å være gravid og er optimistisk :-D

sinnsykt kvalm til tider. kommer helt ut av det blå og til ulike tider, så det går liksom ikke an å legge planer. det er så ille at det er like før det ender i spying. gleder meg helt forferdelig til det gir seg, mildt sagt.

sinnsykt kvalm til tider. kommer helt ut av det blå og til ulike tider, så det går liksom ikke an å legge planer. det er så ille at det er like før det ender i spying. gleder meg helt forferdelig til det gir seg, mildt sagt.

Sier meg enig!!
Kvalm, uggen, ok.... Ømme bryst og trøtt.... Men så lenge alt går bra er det verd det!!!!!! :)

Kvalm, spyr, trett, ømme pupper... Men sååå verdt det, til slutt ;)

Jeg har faktisk ikke noen symptomer, ikke har jeg hatt det heller så langt. Så hadde det ikke vært for at jeg så et bankende hjerte på ul i forrige uke hadde jeg ikke helt trodd at jeg var gravid :-p

Formen er veldig bra utenom blodtrykksfall som kommer og går fortiden. Har sluppet unna ømme bryster, kvalme og det å være trøtt enn så lenge :) ( bank i bordet )

Jeg sliter veldig med kvalmen... Kaster ikke opp, men det er lite jeg får i meg av mat.. I går hadde jeg en episode hvor jeg var i et møte og ble brått dårlig, kjente jeg ble veldig kvalm og svimmwl, svetten silte fra panna mi og jeg måtte lure meg ut, sank sammen bak bygningen i ei gammel trapp og lå der langt om lenge... Men det kom seg! Må legge til at matinntaket den dagen var kun ei lompe, så det sier seg vel selv at kroppen reagerte.. Mat er en kamp.. Men det er verdt det :-) :-)

Innlagt på sykehuset... Men her får jeg god hjelp og væsken som jeg trenger

Spyr som en gris, tåler ikke mange lukter, bekkenlåsning, konstant kvalme og ømme bryster.. Veldig sliten av å være dårlig , men tenker på at det er verdt det til slutt! Hehe :-)

Kun kvalm når det går for lenge mellom hvert måltid. Ellers har jeg superømme bryst. Våkner hver gang jeg snur meg om natta. Også plages jeg med SINNSYKT mye sure oppstøt. Mange ganger det svir i mellomgulvet og i halsgropen. Er lei av det nå...

Back
Topp