Hvordan er formen deres?

Sebastians`mamma

Forumet er livet
Jeg føler ikke at jeg har kommet meg etter fødselen enda jeg[8|] Er helt pumpa, nesten så jeg ikke henger med i samtaler eller noe.. Nå har jeg blitt syk i tillegg da... Men er sliten utenom det også..
Hvordan er det med dere? Er dere i fin form nå ?

Jeg føler meg i kjempeform jeg. Følte at jeg kom meg fort etter fødselen, og jeg har ikke hatt barseltårer og alt det der...eneste er at jeg blir sliten av besøk, så jeg finner på en del unnskyldninger for å slippe å ha folk på besøk. Jeg er jo den første i venninnegjengen som får baby, så det er ingen av de som skjønner hvor slitsomt det kan være..de blir i timesvis når de kommer på besøk...men bortsett fra det føler jeg meg i superform:)

rimelig i form her bortsett fra barseltårer og et skikkelig vont halebein!!![:@][:@]

Topp form, og kom meg fort.
Noe tåren innimellom, men mye sjeldnere enn jeg hadde regna med etter alt som har skjedd.
Sliter fortsatt litt med bekkent hvs jeg anstrenger meg for mye da

ORIGINAL: TonjeSinMamma

ORIGINAL: PrinsesseMayahMin:)

Jeg føler meg i kjempeform jeg. Følte at jeg kom meg fort etter fødselen, og jeg har ikke hatt barseltårer og alt det der...eneste er at jeg blir sliten av besøk, så jeg finner på en del unnskyldninger for å slippe å ha folk på besøk. Jeg er jo den første i venninnegjengen som får baby, så det er ingen av de som skjønner hvor slitsomt det kan være..de blir i timesvis når de kommer på besøk...men bortsett fra det føler jeg meg i superform:)

signerer denne, bortsett fra at her har det vært barseltårer altså...

Signerer. Men sambo skal ha mye skryt da...tar sin posjon og mer til av stelling og mating (siden vi har en flaskeunge). Kan være våken hele natta selv om han skal på jobb..så jeg får sove!! Hehe..Hadde ikke klart meg uten! Bøyer meg i respekt for dere som er alene med ansvaret!!!

Bortsett fra at jeg er sliten og føler jeg ikke klarer å henge med så er jeg grei nok.. Men kan jo ikke stå eller gå noe særtlig for da kjennes det ut som om jeg skal eksplodere i stinga og får vondt i halebeinet mitt, og masse barseltårer da.. Mista matlysten har jeg å..

Kanskje ikke helt bra den formen da[8|][8D]

Jeg er egentlig i kjempeform. Synes alt går så mye lettere når jeg ikke lenger har stoooor mage og masse vann i kroppen.. Har nok litt lett for å gråte, men regner med at det er normale barseltårer.. Ellers synes jeg det mest slitsomme er å ikke få en hel natts sammenhengende søvn...

Jeg grine som en sli når jeg kom hjem fra sykehuset, men etter det har det gått greit. Har hatt influensa i 5 dager, og har fortsatt vondt.. Men begynner å komme meg altså[:D] Har en suveren mann som hjelper masse til!

ORIGINAL: knerthen

Bortsett fra at jeg er sliten og føler jeg ikke klarer å henge med så er jeg grei nok.. Men kan jo ikke stå eller gå noe særtlig for da kjennes det ut som om jeg skal eksplodere i stinga og får vondt i halebeinet mitt, og masse barseltårer da.. Mista matlysten har jeg å..

Kanskje ikke helt bra den formen da[8|][8D]

Jeg har heller ikke noe mat lyst

ORIGINAL: Jenny27

Jeg er egentlig i kjempeform. Synes alt går så mye lettere når jeg ikke lenger har stoooor mage og masse vann i kroppen.. Har nok litt lett for å gråte, men regner med at det er normale barseltårer.. Ellers synes jeg det mest slitsomme er å ikke få en hel natts sammenhengende søvn...

signerer denne jeg[;)]

Er i fin form bortsett fra at jeger skikkelig plaget med bekkenet ennå. Klarer så vidt en tur i butikken.

Back
Topp