Hvordan er formen deres nå?

Akkurat nå er formen på sitt beste siden jeg ble gravid, uke 18+3. Var kvalm fram til uke 14-15. Jeg er fortsatt mye tørst og trøtt, men mindre trøtt en tidligere. Nå er pappaen ankommet da, og tar seg av en del husarbeid og hjelper til med matlaging, som hjelper mye også :) Jeg blir også fort tungpustet og tung i kroppen, men er fortsatt langt bedre enn jeg var,

Konstant stinn/oppblåst.. Ser ut som jeg er klar til å føde når som helst. Noen som har noen tips?

Konstant stinn/oppblåst.. Ser ut som jeg er klar til å føde når som helst. Noen som har noen tips?
Jeg har blitt veldig oppblåst etter mat de siste par ukene, særlig middagsmat (pleier vanligvis ikke bli det). Har forsøkt å spise mindre og oftere, det ser ut til å hjelpe litt her :)

Formen min er stort sett bra! Ekstremt svimmel til tider. Jernnivåene er litt lave, men innafor normalområdet, har også litt lavt blodtrykk, men ikke så lavt at det burde ha noe å si. Håper det blir bedre snart!

Ut over det så er jeg bare mer sliten enn vanlig, merkes på konsentrasjonen på jobb dessverre:bag:. Sliter med å komme skikkelig i gang med ting. Flere som har det sånn?

Formen min er stort sett bra! Ekstremt svimmel til tider. Jernnivåene er litt lave, men innafor normalområdet, har også litt lavt blodtrykk, men ikke så lavt at det burde ha noe å si. Håper det blir bedre snart!

Ut over det så er jeg bare mer sliten enn vanlig, merkes på konsentrasjonen på jobb dessverre:bag:. Sliter med å komme skikkelig i gang med ting. Flere som har det sånn?

Kjenner meg veldig igjen i det med konsentrasjon. Helt håpløs om dagen.

Jeg føler meg stort sett bra :) Men har en svaaaaak hodepine som sitter bak i hodet som er der konstant, lurer på om den kommer av stress eller hva det er for noe.

Kjenner meg også godt igjen i dårlig jobbkonsentrasjon, håper det hjelper litt nå som vi kan komme delvis tilbake på kontoret!

Går veldig opp og ned føler jeg. Noen dager føles det ut som om første trimester kom tilbake på besøk, og andre dager er jeg stort sett upåvirket annet enn at jeg er litt sliten. Hoftene har også begynt å få kjørt seg, akkurat i tide til nytt snøfall :hilarious:

Ingen kvalme, oppkast, hodepine siden uke 15. Energien er på god vei tilbake og jeg begynner å kjenne meg selv igjen. Er 16+4☺️

Back
Topp