Hvordan er formen deres nå?

Linnrocks

Glad i forumet
Aprilbarna`15
Min er så som så. Sliter fortsatt endel med kvalme, og har gjort det hele svangerskapet egentlig.

Bortsett fra kvalmen, så føler jeg meg veldig lite gravid, og har egentlig ikke fått noe mage eller noe heller ;)

Jeg tar fortsatt postafen.. Som har tatt de værste toppene med kvalme.. Men den siste uka har jeg kjent lite til kvalmen:D så lenge jeg spiser ofte vel og merke :) magen begynner kanskje så vidt å komme ellers er jeg bare trøtt men det kan jo være postafen som gjør

Mm.... Vet at forrige gang var det mye lettere etter ord ul, så håper på det denne gang også :)

Går veldig opp og ned her og. Men tror jeg generelt er mindre trøtt enn hva jeg var.

Håper kvalmen din gir seg snart:)

Samme som for ti uker siden. Trøtt og slapp, og kvalm om jeg blir for sulten.

Kvalmen har endelig gitt seg, nå er jeg bare ekstremt trøtt for tiden, håper det gir seg snart!! :)

Kvalmen er fortsatt tilstede her også - i tillegg til manglende energi og overskudd. Begynner å bli lei nå!! :( Fortsatt sykemeldt, men håper formen bedrer seg snart ;)

er sliten hele tiden! Og tett i nese/hode så godt som hver dag..og bekkenet blir bare værre og værre.. Men stas å være gravid likevel ;)

Jeg har endelig fått 2. trimester formen. Er mer sliten enn vanlig men ellers er formen bra.

Aldri vært kvalm, men plages veldig med migrene. Ryggsmertene er mye bedre, men i gjengjeld har jeg veldig sterke smerter i magen og har fått streng beskjed fra jordmor om å ta det med ro i helga. Synes magen har blitt litt mindre igjen, så føler meg ikke gravid på det viset. Føler bare at jeg får alt av bivirkninger :)

Kvalmen vil ikke sleppe taket her :-(
Ellers er jeg trøtt og bekkenet krangler, men er bedre etter eg startet behandling.

Formen min er betydelig bedre, kvalmen kommer sånn innimellom og energien har kommet tilbake! Men, får på en måte litt tilbakefall innimellom... For eksempel: I går klarte jeg å trene, ta lunsj i byn med ei venninne, handle i matbutikken på vei hjem, slappet av litt hjemme før jeg støvsugde og lagde ost og kjeks fat, fikk to venninner på ost, kjeks og "vin", vi avsluttet kvelden med å ta kaffe og dessert på en restaurant etterfulgt av en tur på byn! Var hjemme halv 3 i natt... Alt det klarte jeg i går! Føles helt fantastisk! I dag ligger jeg rett ut og bare tanken på å reise seg opp er vond, tror jaggu jeg skal sove litt nå flere som er sånn?? Er 15+4 i dag btw:)

Formen er bra så lenge jeg har jevnt blodsukker. Kjenner at jeg ikke skal gå sulten lenge når jeg blir kvalm.. 17 uker imorgen :)

Har hatt en bra helg - vært borte på kurs med bikkja. Gikk over all forventning, selv om jeg plagdes med bekken og kvalme.. kjempesliten nå.. har en liten følelse at kvalmen og oppkast kommer tilbake imorra (gjør jo alltid det) men håper å slippe :-)

Rævva!!! Fra uke 9 har jeg vært mye kvalm, og de siste ukene har jeg begynt å spy. Og jeg som var i perfekt form og klarte å trene ;) Er så sliten som det er mulig å bli, ofte klarer jeg ikke lage middag en gang. Gjør jeg noe annet enn å ligge på sofaen en dag får jeg så ekstreme magesmerter at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Så sånn går no dagan....

Som alltid, veldig bra! :-)
Føler meg ikke gravid, så veldig rart å få høre fosterlyd og kjenne noen små bevegelser av og til! :-)

Back
Topp