Hvordan er formen deres jenter?

LF_91

Forelsket i forumet
- Kvalm hele dagen.
-  hodepine.
-trett og sliten.
- klarer ikke lukten av mat, kjøleskapet er min store fiende[8D]

Dette fører til at jeg nesten lever på vann/farris og til frokåst er dt nesten bare frukt og knekkebrød jeg klarer å få i meg... Til middag har Taco eller annen sterk mat blitt favoritten[:D]
Å stakkars jenta vår på 3 år forstår ingenting når mamma får brekkninger av å smøre matpakke til barnehagen!
prøver å ta meg sammen å ikke brekke meg når jenta vår er tilstede.. mn brekkningene kommer så ukontroler å plutselig[&:] Håper formen er bedre om 4 uker, da er jeg 12 uker påvei[:)] |
Men allt strevet er jo verdt dt når man får værdens vakkreste gave tilbake[:D] 

er mere kvalm nå enn det jeg har vært tiligere
hodepine nesten hver dag[&:]
og suuper trøtt...

klarer ikke nærme meg kjøleskapet lengre jeg heller, skolematen til sønnen min består av sjokade (ikke bra, men er det eneste jeg ikke brekker meg til[&:] ) ,og er vi fri, må saboern min lage den før han drar på jobb[:D]
frokost består av vann/juice og banan.
resten av dagen kommer det litt ann på hva jeg får i meg,alt fra bare banan til fisk eller kjøtt

Rart det dær med kjøleskapet ja[:D]

Jeg føler meg sliten hele tiden og selvfølgelig mer trøtt en tidligere.
Sliter også med kvalme fra midten av dagen [:'(]
Ellers kjenner jeg godt at ting forandrer seg i magen i form av stekk ol..
Synes dette svangerskapet har mye mer "plager" enn forrige da jeg såvidt merket graviditeten...
Matlysten kommer og går som en jojo...så når maten er ferdig er matlysten borte[:o]
Og har allerede gått opp 3 kilo, forrige gang gikk jeg ikke opp før langt ut i svangerskapet..

Men ellers med godt mot og vurderer å få meg en time hos jordmor [:)]

Bekkenplager
Kvalme (morgen og kveld)
Ingen overskudd på kveldstid
Trøtt

kvalm og uvel
trøtt
energiløs
trøtt,trøtt og atter trøtt!![8D]
håper formen bli bedre om noen uker..

- Har en murrende kvalme konstant.
- Har trøbbel med kjøleskapslukten og kantina på jobb. Værst er kantina på jobb egentlig, klarer ikke å gå dit i det hele tatt!
- Trøtthet
- Utrolig sulten hele tiden. Lyst på italiesnk mat, gresk salat og stekt brød med egg på!

I følge min samboer er jeg også litt humørsyk, og kan bli litt hissig, men det tror jeg ikke noe på[:D]

Er kvalm hele natta[:@] Men har fått noen tabletter på resept som hjelper mot kvalme. Tok dem første gang i natt og sov som en stein[;)]
Ellers er jeg super trøtt og sliten. Har fryktelig dårlig samvittighet for Andreas som får se på tv store deler av dagen for å la mamma være i fred:(
Men så lenge jeg ikke får cyste på eggstokken i dette svangerskapet så skal jeg ikke klage. For ingen plager slår den bekymringa for å miste småtten hvis cysta sprekker...

Kvalmen er nesten helt borte nå.
Sliter litt med hodepine og er litt trøttere enn normalt.
Merker det av og til i ryggen og nedover i rumpa og stikninger i magen...

Morgenkvalme, får bare i meg knekkebrød med sylte eller nugatti.
Blir heelt dårlig av kjøleskaplukt - godt at det er andre som har det på samme måten. Har prøvd å finne ut hva som er gammelt å lukter der, men finner ingenting!
Veldig dårlig matlyst, spiser masse frukt, av og til får jeg plutselig lyst på AKKURAT DET til middag, så går det en halvtime og jeg blir kvalm når jeg tenker på det.

Hei jenter. jeg er 8 + 1.

jeg har absolutt ingen plager. kjenner det strekker og går litt ut i hoftene og ryggen , så mulig det er noe bekkenløsningsgreier men det får komme det som kommer. for det får jeg ikek gjort noe med uansett.
ikke kvalm og spiser som før selv om jeg er mer sulten enn vanlig så prøver jeg å holde meg til vanlige rutiner. og tar en gulrot eller blomkål og slike ting hvis jeg mer sulten mellom måltider.
var ikke kvalm med første mann heller så håper jeg slipper det, men som sagt det kommer det som kommer. er for en periode og i april kommer det mest sannsynlig en stor gevinst for alt strevet:-) åååå som vi gleder oss. [:)]

kos dere med kvalmen jenter og gjør det beste ut av det. hilsen kjempe positive meg liksom, ikke sikkert jeg hadde vært sååååå positiv hvis jeg hadde slitt med det samme da [8D]

da vare på dere selv, det er lov å være litt egoister også innimellom nå ..

Jeg er 9 uker i dag! :D
Er ikke plaget med kvalme, bare litt uvel innimellom - spesielt dersom jeg er veldig sulten eller veldig mett[:D]
TRØTT!! Og blir jeg veldig trøtt blir jeg svimmel! Sov bare fire timer i natt, og jeg trodde jaggu ikke jeg skulle overleve arbeidsdagen! Men sov tre timer etter jeg kom hjem, så nå føler jeg meg passe normal
Ellers har jeg merket mer til den tissingen de siste dagen! Jeg gikk fra å gå litt mye på do til å gå på do heeele tid bra! Dette gjelder spesielt etter jobb da, blæra er innstillt til å ikke gå så mye på do mens jeg er der [;)]
Vondt i brystvortene, bruker ha det fra el til mens, men nå har det bare fortsatt! Ikke vondt i dem ellers heldigvis [:D]
Litt tett i nesa og luftveiene.
Veksler mellom treg mage og "utblåsning"(sorry)[;)]
Stikninger og strekninger
RARE drømmer! Har drømt at vi hadde kjøpt to forskjellige leiligheter som var stygge og jævlig upraktiske denne uka. Samboer er utro mer eller mindre hver natt! Jeg finner ikke noen hjertelyd(har ikke prøvd..)

I det hele tatt, mye rart ;)

ORIGINAL: aprilbeibi

Bekkenplager
Kvalme (morgen og kveld)
Ingen overskudd på kveldstid
Trøtt

pluss at jeg attpåtil har klart å få omgangsyka[&:] fryktelig.. alt er kvalmt å ingenting smaker. har sendt sambo på apoteket å kjøpt inn masse ernæringsdrikker å prøver å få i meg mest mulig a det.. noen som har noen andre ideer om hva mman kan få i seg såm er veldig næringsrikt men som helst kan drikkes??

Det er kanskje ikke så næringsrikt dette her men hvis du sliter med omgangs syke er det å blande halle med farris naturell og halle med eplejuice bra![:)] det "binder magen" kullsyren i farrisen må røres helt ut før du tilsetter eplejuicen... raspet eple i råkostjern er også bra i små mengder.. hjelper på magen det også[:)]

TRØTT TRØTT TRØTT. Det går bra fram til 13 tia på dagen, men etter det er jeg trøtt slapp og uvell. Føler meg noe kvalm, men har bare kastet opp en gang.

Trøtt og sliten, kvalm, VELDIG oppblåst, vondt i magen(tarmene), og litt deprimert. Ingen dans på roser. Men herfra kan ting bare gå oppover! Så verdens fineste lille tass på UL i dag, og det gjør det lettere å holde ut :)

Ikke så kvalm lenger pga seaband, takk og lov, det er deilig!! Trøtt og vondt i hodet, kommer heldigvis ikke før sent på ettermiddag/tidlig kveld[:)] Må veldig tisse hele veien.. Må holde for nesa når jeg åpner kjøleskapet og kan ikke steke/skjære løk, det klarer ikke engang seabandene.. [8D] Men ellers går det veldig fint[:)]

ORIGINAL: bebi

kvalm og uvel
trøtt
energiløs
trøtt,trøtt og atter trøtt!![8D]
håper formen bli bedre om noen uker..

sliter mye med det samme... + at eg er så fryktelig oppblåst i magen..

Back
Topp