hvordan er formen deres jenter

Formen begynner å bli bedre. Har vært trøtt og sliten lenge, men er ved å våkne. Lidt småuggen til tider,men tror det blir bra nå!

Jeg har følt meg ganske heldig - de første 12 ukene gikk veldig greit! Endel svimmel helt på førsten (før jeg visste at jeg var gravid), men har kun vært kvalm et par ganger. Var også veldig trøtt til tider, men ikke værre enn at jeg følte jeg ikke hadde plager i det hele tatt. Bare gikk rundt og gliste hele tiden... Men nå, etter 12. uke, har kvalmen begynnt å melde seg for fullt - hver dag, hele dagen... Hva skjer'a?  

Jeg er nesten ferdig med kvalmen, og litt mindre sliten, ømme bryst ... men fortsatt sulten og tørst! Er mye mer bekymret for barnet nå enn med mitt første barn...det gnager litt... Gleder meg til å møte den nye - men GRUER til fødsel!!![:@]

Ja så var det denne formen da...
Hvordan er det med dere andre da?
Her er jeg fortsatt kvalm ennå, men har noen timer på dagen da jeg ikke er kvalm! HURRA!!!!
Samtidig har bekkenet mitt begynt å plage meg. Hadde sterk bekkenløsning under forrige
svangerskap, og nå kjenner jeg at det begynner å komme tilbake. Ikke kjekt, men vet at det
blir så mye bedre etter den lille er kommet ut. Har denne gangen kjøpt meg et bekkenbelte, og har brukt det litt når jeg har vært ute å gått. Synes det virker ganske bra!
Merker også at jeg blir ganske svimmel innimellom når jeg reiser meg brått opp av stolen osv.
Så her gjelder det å ta det litt med ro....[:D]
Ellers er alt bare bra meg meg, og forhåpentligvis den lille også!

Back
Topp