Hvordan er formen deres da jenter?

Jeg er fremdeles veldig kvalm og kaster opp nesten hver dag. Men det verste for tiden er at jeg er så utrolig svimmel, lurer på om det kan være blodtrykksfall (?)... Så har bekkenløsningen kommet.
MEN jeg skal ikke klage, tenk den lille skatten som kommer i august <3 På onsdag skal vi endelig på ordinær ultralyd, det ser jeg/vi veldig frem til :) Ellers er det mye liv i magen, jentene og pappaen har fått kjenne babyen sparke :)

Uff, får håpe plagene dine gir seg snart da:S
Jeg føler meg veldig heldig for formen min er helt topp:D Var kvalm de første månedene, men så ga det seg og har ikke kommet igjen;)
Eneste jeg har slitt litt med til tidere er en syk hodepine, som igjen gjør meg slapp og kvalm. Men går over dagen etter:D

uff da kjipt å ha d sånn :/ d vet jeg. var dårlig og kastet opp ettervert måltid til uke 26 med den kommende storebror. formen min er super sånn egentlig. men har fått øre og hals betendelse. og så er jeg ekstra trøtt og sliten forde storebror har fått falsk krupp. så han må ta 3 medesiner daglig i 2 uker. og han fortsetter enda å få anfallene. han begynte med dette på onsdag og vi har vært på legevakten 2 ganger med han allt. slik at han kan få adranalin eller noe annet så d slutter. :/ når vi kom til legen på onsdag hadde han 41 i feber dakar :/ men "gravidformen" min er egentlig super :)

Kvalmen har gitt seg,og matlysten er litt bedre enn tidligere ;) Bekkenløsning har jeg hatt i snart tre mnd og den blir bare verre,ryggen likeså- MEN jeg er gravid,skal få oppleve å bli mamma igjen,jeg er HELDIG!! :) God bedring til dere med dårlig form!;)

Har det fortsatt bare bra jeg iallefall. Er bare en god del trøtt og kan sove masse. Men er ikke dårlig :)

Formen min er helt topp, sånn som den har vært hele svangerskapet til nå :) Har begynt å få litt vondt i korsryggen eneste, men det er ikke sånn at det plager meg så veldig mye, enda.. :)

formen er egentlig helt på bunnen nå. blitt smittet av lillesnupp her, så da var det på`n igjen med bihulebet. nå. kaster opp innimellom, særlig om jeg er veldig sliten. men sliter egentlig mest med brekninger. bort sett fra det, så har jeg ingen sånne typisk gravidplager. bortsett fra at kynnerne har kommet denne uken da.

Vesentlig bedre, men ikke bra enda .. 
Kvalm stort sett hver dag, men nå holder jeg på maten :)
Kan spy kanskje 1-3 ganger på 1 uke .. 
Mangler energi og overskudd og trøtt hele døgnet.
Legger meg med guttungen omtrent hver dag i 8 tia .. 

Kvalm om morgen til jeg får i meg mat, ellers så er jeg sykemeldt en periode nå fordi jeg har vært så ekstremt trøtt å sliten. Umulig å ta seg av hjem, mann på siden av jobb.
Men ellers så er formen veldig bra. Skal ikke klage for å si det slik ;)

Formen er fin , egentlig vært det hele veien .. så krysser fingrene på at det forblir sånn.. har en del vondt i korsryggen men er i full jobb i barnevernet (ungdomsinstitusjon) jobber ut april ..operasjon 2.mai ..sykemeldt i 10 uker .. så rett over i permisjon .. så jeg er klar hvis formen plutselig skulle snu ..

God bedring til alle dere som ikke formen er helt tipp topp hos . 

Formen er i grunn bra den:) sliter litt m bekkenløsning, og sliter m søvn i perioder. Ellers er apetitten fin, og je har begynt å kjenne livstegn i magen:) ganske så fornøyd om dagen egentli)

Pga allergi må jeg ta medisiner som gjør meg enda trøttere enn jeg er fra før så går litt rundt i koma for tiden men kvalmen er borte JIPPI!

Ellers har jeg fått bekkenløsning fra HEL****........

Formen min er egentlig veldig bra. Men sliter med mye harde kynnere. Har varm rispose på magen flere gang om dagen for å roe dem ned. Legen har sykemeldt meg og jeg får ikke ha sex. Her kan det være fare for fortidlig fødtsel. Livmorharlsen har mulig blitt påvirket av kynnerene. Så jeg må holde meg rolig. Veldig vanskeli når mann har så mye energi og arbeidslyst. Og har VELDIG lyst på sex : )

Men jeg vil for all del være hjemme sammen med mann og mine to små gutter på 2 og 3 år. Legen truet meg med innleggelse på sykehus om jeg ikke var rolig fremover. Og livmorstappen må kontrolleres med UL gjevnlig fremover.

Vi krysser fingrene : )

Formen min har blitt mye bedre, var kvalm helt til uke 15. Blir fortsatt litt kvalm når jeg tenker på mat og er veldig kresen. Men det ikke noe å klage over! :-)
Er også veldig trøtt, dupper litt på sofaen midt på dagen. ;-)
Ellers er det masse liv i magen, jippii!!!! :-D

Er veldig heldig ser jeg, siden mange plages med kvalme ennå, huff kjedelig :-/

Alt fint her, minus bekkenet.

Egen sytetråd på forumet nå så trenger nok ikke legge ut om alt igjen her.

Jeg var kvalm og kastet opp i begynnelsen, men virker som det har forsvunnet nå:) 
Så håper det holder seg borte:)
Nå er jeg bare trøtt og sliten, har null kondis og sliter med ryggen..
Sykemeldt pga ryggen. 
Men ellers har jeg det bare bra:)

Back
Topp