Hvordan er formen, damer?

Samme som sist. Er litt trøtt, noe bekkenplager og små murringer i ryggen. Dett var dett :)

4+3 idag.. Kvalm allerede... Vondt i puppene! Sover dårlig...

Gratulerer med spira! :)

Her er formen som bånn i bøtta! :( ekstremt kvalm, kaster opp, svimmel og dårlig generelt sett... Håper det kan roe seg litt ned nå snart! :(

Forøvrig så plager ikke de andre symptomene meg noe, hverken vonde pupper, doturer eller trøttheten :) blir som "fjert i vinden" når man er kvalm 24/7 :p

4. Dagen med kvalme og det blir litt verre for hver dag. Begynner i ny jobb på mandag så er selvfølgelig veldig spent på hvordan det skal gå...

Endelig har kvalmen gitt seg. Bare sulten 24/7, og puppene vokser som ugress ;-) håper ikke kvalmen melder sin ankomst igjen :-)

5+6 kvalm :-), trøtt, tisser hele tiden.

5+0 i dag. Må spise hver 2. time pga kvalme, men er ikke så ille så jeg skal holde ut med dette. Puppene sprenger behå'en min, og magen ser jo høygravid ut allerede.... er redd kollegaene mine skal se det når vi skifter på jobb. Men den skal vel bare bli større ;)

God bedring alle dere med voldsom kvalme og andre plager!
Høres utrolig slitsomt ut!!

Her har jeg heldigvis sluppet greit unna så langt, kun lett kvalm, konstant sulten og oppblåst mage.
Håper på at det holder seg slik....

Hyperemesis her også :( Vært sykemeldt i en uke nå og har fortsatt over 2 uker igjen på sykemeldingen.. Blir bare værre og værre hver dag så sliter med å få i meg noe. Ble nesten innlagt på sykehuset på onsdag :/
Håper bare dette betyr at spiren vokser som bare det i magen!

Kvalm, spiser fint lite, vondt i puppene... 4+3

Gratulerer så mye :D her er jeg veldig sliten og blir kvalm om jeg ikke spiser ofte.

Back
Topp