Hvordan er formen damer?

Vondt i ryggen, oppblåst, må oftere på do enn for en uke siden, mye ligamentsmerter.. Trøtt er jeg uansett for tiden, med en 2åring som våkner grytidlig :P

Vondt i mage og korsrygg. God lukte og smaksans.

Sant :D håper jeg slipper billig unna!

Håper sånn jeg er gravid! Våknet sykt kvalm idag tidlig, men jeg vil ikke teste før søndag :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Kjenner mensmurring i dag..flere som opplever det??
Blir litt stressa..

Har vel tidvise murringer og ja.. spesielt etter jeg har tisset.. når blæren er full så holder den livmoren i sjakk :P var det samme forrige gang..

Pp1 31 dager
Pp2 25 dager
Pp3 28 dager
Pp4 27 dager
Pp5 25 dager
Pp6 pos test 12 dpo

Sendt via BV-appen

Har vel tidvise murringer og ja.. spesielt etter jeg har tisset.. når blæren er full så holder den livmoren i sjakk :P var det samme forrige gang..

Pp1 31 dager
Pp2 25 dager
Pp3 28 dager
Pp4 27 dager
Pp5 25 dager
Pp6 pos test 12 dpo

Sendt via BV-appen

Samma her

❤️venter mitt første ❤️

Jeg får visst jente :P det stemte forrige gang, men håper litt det er feil denne gangen.. Blir selvsagt glad hva enn det er, men det hadde vært kjekt med en av hver nå..

Pp1 31 dager
Pp2 25 dager
Pp3 28 dager
Pp4 27 dager
Pp5 25 dager
Pp6 pos test 12 dpo

Sendt via BV-appen

Er så oppblåst at det ser ut som jeg er 5 mnd på vei. Ellers verker jeg i kroppen, og har mye stikkninger i magen. Håper bare det går bra og at spiren sitter <3

Oppblåst, stikkinger nede i magen, ømme brystvorter og begynner å bli ømmere i brystene og!!

Sist måtte jeg stå på de merkeligste måter når jeg dusjet fordi det gjorde vondt når vannet traff puppene :P

❤ Jente januar 2012 ❤
❤ Magetroll januar 2015 ❤

Sendt via BV-appen

Oppblåst, føler egentlig bare for å gå i joggebukse..! Mensenmurringer siste uka og fikk ekstremt ømme brystvorter for 2 dager siden :o

Her er det voldsom kvalme allerede, litt ømme pupper og trøtt som bare det! Har også mye menssmerter. Andre med mye menssmerter? Er fortsatt bare 12 dpo... Fikk positiv digital idag.

Back
Topp