Hvordan er forholdet til partneren?

Vifsla

Elsker forumet
Jeg vet ikke om det er hormoner, men han irriterer vettet av meg!!!! Alt fra smattingen når han spiser til at han ødelegger nattesøvnen min pga mobilbruk og hører på musikk ... Han rydder heller aldri opp etter seg :p jeg blir gal! Sånn det er nå vil jeg ikke ha han med på fødselen en gang!!!

*utblåsning* :p

Haha, kjenner meg litt igjen! :P han er verdens beste for meg, men fy F den der forbanna smattinga når han spiser!! Blir gæærn!! Pluss at han har fryktelig vondt for tiden stakkars.. Og klager og syter over dette, mens jeg såvidt klarer å karre meg på jobb to dager i uka men har såklart ikke like vondt som han stakkars :P litt småfrustrert jeg og om dagene! :P

Min samboer er veeeeeldig tålmodig med meg:wideyed: Herregud det er nesten litt skummelt hvor tålmodig han er, for når hormonzilla er på krigsstien og kjefter fordi ingenting.
"Den tallerknen vaskes ikke av seg selv" den kommentaren går det mye av hjemme hos oss. Jeg vet jeg er en pest og en plage når jeg er gravid "klø på ryggen, massere føttene"

At ikke han har holdt ut så lenge er ett under:laughing002

Her er det som vanlig. Har ikke kjent noe til de hormonene;)

Her er det som vanlig. Har ikke kjent noe til de hormonene;)

Samme her! Samboer og jeg mistenker det bare en en unnskyldning andre har for å kunne være litt pregzilla :p hahaha. Vi har ikke kranglet eller vært sure/irritert på hverandre siden jeg ble gravid, og hormoner er fraværende.. Skjønner ikke hva folk snakker om når de babler om hormoner, cravings og andre gravid"plager" :D

Samme her! Samboer og jeg mistenker det bare en en unnskyldning andre har for å kunne være litt pregzilla :p hahaha. Vi har ikke kranglet eller vært sure/irritert på hverandre siden jeg ble gravid, og hormoner er fraværende.. Skjønner ikke hva folk snakker om når de babler om hormoner, cravings og andre gravid"plager" :D

Haha, har tenkt det samme her:p
Skjønner ikke hva de snakker om;)
Men bra for begge det vel? Hihi

Har forsåvidt aldri skjønt meg på pms eller menssmerter o.l heller, for det har jeg aldri merket noe til:)

Haha, har tenkt det samme her:p
Skjønner ikke hva de snakker om;)
Men bra for begge det vel? Hihi

Har forsåvidt aldri skjønt meg på pms eller menssmerter o.l heller, for det har jeg aldri merket noe til:)

Haha, ja! Ingenting er bedre enn det :p menssmerter har jeg hatt, men ikke pms! Sånne humørsvingninger og sånn har jeg aldri merket noe til noen gang. Kanskje vi er hormonløse :D hahaha

Haha, ja! Ingenting er bedre enn det :p menssmerter har jeg hatt, men ikke pms! Sånne humørsvingninger og sånn har jeg aldri merket noe til noen gang. Kanskje vi er hormonløse :D hahaha

Kanskje det:o haha
Glad jeg kan slippe unna slike humørsvingninger da. Holder med de sjefen min har hatt:p (mannlig sjef)

Off tenker jeg ikke er lett å ha med å gjøre :p ene øyeblikket kan alt være greit å plutselig hvis han f.eks tar litt for mye av teppe vi deler, kan jeg være pisse sur i 4 timer etterpå (å han burde forstå VELDIG godt hvorfor jeg ble sur for det x) ler av alt når det har gått over å tenker på det i ettertid MEN der å da, gir ALT mening å ALT er han sin feil :p off, jeg hadde ikke klart meg gjennom dagen som han gjør :p jeg er ikke lett å ha med å gjøre en del ganger :p hehe

Det skal sies at jeg har en fantastisk, omsorgfull mann som viser mye hensyn. Men når han tygger chilinøtter eller biter negler kan vi ikke være i samme rom for tiden :p

Min man er stort sett grei, men irriterer vettet av meg med at han ikke kan lese mine tanker!! Har bør jo forstå når jeg trenger en klem og litt kos helt av seg selv vel??:rolleyes::oops: Vil jo ikke spørre etter det for da er det jo ikke det samme lengre.. Hehe

Jeg har ingen mann men stadigvekk en meget forskrekket frøken i hus. Hun trøster stadigvekk mamma som helt uten grunn bare begynner å gråte :P når jeg gikk med hu var jeg helt umulig å være i nærheten av vist nok og ble sur for alt. Denne gangen er jeg bare veldig sårbar og kjenner jeg blir lei meg av absolutt alt.

Kan ikke skryte på meg noen plager eller hormoner her heller, men så har jeg en tendens til å gå i taket for mindre fra før! Blir fort sur, men er aldri langsur... Merker derimot at sambo er kortere i lunta for tiden! Han nøler ikke med å smelle tilbake om jeg slenger ut en strofe! Bah

Rart at jeg har reagert så mye på hormonene med kvalme og bekkenløsning, men har ikke noe særlige cravings eller humørsvingninger. Eneste jeg merker er at tålmodigheten min har blitt mye verre! Men dette er konstant, og går sjeldent utover samboer, heller andre mennesker ;) kan for eksempel ikke se på Ullared lenger for har ikke tålmodighet med sånne ekstremt rare mennesker, og klarer ikke å vente på noe.. Haha. Reklame har blitt min værste fiende! Og pendlende mennesker.

Back
Topp