Hvordan er forholdet ditt til dine søsken?

har ei storesyste som er 3 år eldre enn meg. Har eit heilt greit forhold :)
har og ei lillesyste som er 2,5år yngre enn meg. Me har eit supert forhold. Kan snakke med ho om alt :))

Jeg har en 4 år yngre bror.
Vi er som natt og dag - men er allikevel venner. Var på ferie sammen ifjor, og møtes titt og ofte. Det er ingen jeg kan krangle heftigere med (en gang hvert jubelår) - men samtidig vet jeg at jeg kan betro meg til han også.

Min bror er to år yngre enn meg. Vi har fått et veldig bra forhold nå i voksen alder.
Min søster, som er 9 år yngre enn meg, har jeg kun kontakt med når det er nødvendig.

Er 6 år mellom meg og storebroen min!
Når vi var små var vi som hund og katt.
Jeg var den plagsomme lillesøsteren han helst ikke ville ha noe med å gjør :)

Men når jeg ble 16-17 år så fikk vi veldig god kontakt.
Nå gjør vi masse sammen og har et bra forhold.
Han bor 4 timer vekke da så blir mest tlf prating ca 1 gang i uka og ser hverandre ca 7-8 ganger i året :)

Jeg har to yngre brødre som er fire og åtte år yngre enn meg. Vi har et veldig godt forhold selv om vi ikke har møttes så mye utover familiesammenkomster, men det har tatt seg opp den siste tiden.

Vi treffes jevnlig til spille/filmkvelder, og etter at jeg ble mamma har spesielt yngstemann vært veldig ivrig etter å komme på besøk.

Jeg har tre søstre. 
Ei som er 3,5 år yngre, ei som er 3,5 år eldre og ei som er 6,5 år eldre enn meg. 
Jeg har et veldig godt forhold til de alle tre og vi snakkes hele tiden (ukentlig/ daglig). 
De to eldste har også barn og søskenbarna har veldig god kontakt. 
Yngste søs bor i en annen by, men flytter hit igjen snart og da kommer vi til å være mye sammen alle fire!
Gjennom oppveksten hadde jeg best kontakt og kjemi med hun som er eldst, rett og slett pga at vi er likest i personlighet. 
Det er fortsatt hun jeg kanskje betror meg mest til, men det har jevnet seg litt ut med de andre også, etterhvert som vi har blitt eldre =)

vi er 4 søstre og en bror. det er 10 år mellom elste og yngste, men hun eldste er 5 år eldre enn nr 2, så vi 4 siste er rimelig tett.. 1-2-og 3 år mellom oss da jeg er nest minst. har super kontakt med de 3, sånn skikkerlig vennekontakt, mens hun eldste er mer sånn søster jeg møter skjeldnere og ikke har like god kontakt med hennes barn som med de andre søskene mine sine barn.. god kontakt og gode venner og kan be alle om råd, blir bare mindre med hun med flest år imellom..
min bestevenn av søskenene mine er lillebror <3 og hun som er bare 1 år eldre enn meg, vi har vært som tvillinger :) og det som er så gøy nå er at vi begge er gravide, bare 10 dager mellom terminene, begge får jenter, og dette er IKKE planlagt... det er sykt det :)

Broren min og jeg er født i samme år, 10 mnd mellom oss.
Vi har hatt et ganske tett forhold og har hatt masse felles venner. Men etter at jeg flyttet 10 mil i fra han har det blitt sjeldnere, vi har sklidd litt fra hverandre også.
Tror også det ble annerledes da han fikk ny dame, for xen hans og jeg hadde god kontakt og ble venninder og er det enda. Kommer liksom ikke inn på dama hans enda de har hvert sammen noen år nå.

Han var mamma gutt og jeg pappa jente, jeg var med å skruvde bil og ikke han, men ellers har vi hengt mye i hop :) Veldig glad i han og vi har det artig sammen nå også.

Eg har tre søsken, huska knapt kva dei heiter... Er vel 5-10 år sida eg såg dei sist. Mykje familie krangel

Back
Topp