Hvordan er forholdet deres til

Relativt dårlig til begge, ser mamma 4-5 ganger i året og pappa kanskje 1 gang:(

Vi har svært lite kontakt. Jeg kommer fra en veldig religiøs familie, og jeg har tatt et valg om å bryte fra den retningen. Jeg har vokst opp med at alt fra ikke kristen- musikk, dans, bøker, kortspill eller kjæreste var forbudt. Jeg snek meg ofte til å høre på musikk og se på tv hos to venninner:)

De godtok ikke min ikke-religiøse mann som jeg møtte da jeg var 24, og jeg kuttet da tvert kontakten med foreldrene mine. For meg føles det ikke manglende kontakt som et stort tap. Jeg har kontakt med min yngste søster. Jeg har mange nære venner og jeg har fått meg en alle tiders egen familie:)

Last edited:
Dessverre ikke bra. Mamma er gift med en psykopat og er veldig underkuet. Pappa er gift og de er så kristne at de er fanatiske. Ikke bra... har tre nydelige brødre da og en flott svigerfamilie☺️

Er veldig bra. De er litt sære begge to med så gode! Er utrolig flinke til å stille opp så vi får litt avlastning fra foreldrelivet innimellom :)

Skulle gjerne sett de oftere :)

Mamma døde for 8 år siden.. Og pappa har jeg ikke sett på 7 år.

Har er super godt og nært forhold til mamma :) Godt forhold til pappa også, om enn ikke like nært. Men han er der når det trengs :)

Har hatt et nært men litt ustabilt forhold til mamma. Vi var i tottene på hverandre hele tiden når jeg var yngre. Ble bedre da jeg flytta hjemmefra ;) nå har vi det greit, treffes ofte og prater på tlf nesten hver dag :)
Pappa døde så altfor ung av hjernesvulst for snart 3 mnd siden :( men når han levde, var han verdens beste pappa :Heartred han ville aldri krangle, og var alltid støttende og forståelsesfull.. den snilleste mannen jeg kan tenke meg!! :Heartred

Last edited:
Superbra❤️ men bor for langt bort fra hverandre, skulle ønske vi kunne sett hverandre oftere. Men selv med 6 timers biltur er vi dem minst annenhver måned!

Mine foreldre er mine beste venner. Pappa er min nærmeste nabo, hobby psykolog og beste venn. Samme med min mor :happy: Føler meg så takknemlig!

Forholdet mitt til mine foreldre har gått fra å være ganske dårlig til å bli verdens beste! Alt jeg trengte var å gå fra eksen min som dro meg ned i et svart hull av en tilværelse.
Jeg snakker med de nesten hver dag nå, og prøver å reise hjem annenhver mnd:)
De er så støttende og flotte at jeg virkelig ikke bedt om bedre foreldre.

Back
Topp