Skal dere ha, eller ikke?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er vi 2. Akkurat raketter har jeg ikke sansen for..... livredd hvert pr for om noen skader segMannen er veldig glad i det og skal ha litt for barnas skyld
Jeg liker ikke...hater det faktisk
Jepp, redd for skader, brann, dyra. . Også bråker det så mye at jeg bare blir irritertDa er vi 2. Akkurat raketter har jeg ikke sansen for..... livredd hvert pr for om noen skader seg
Visste ikke at det fantes jeg! Skal jh kjøpe neste år! Vi har vært i sverige siste årene og her har de ikke såntVi har kjøpt inn en liten pakke som vi skal skyte opp føre vesla legger seg og stjerneskudd. Så har vi kjøpt en pakke til oss som vi skal skyte opp kl 00. Så vi bruker ikke mye penger på det.
Er strenge på briller og hvem som skyter opp. Sikkerhet først. Vesla får barne sikkerhetsbriller da hun skal ha stjerneskudd.
Ja, det finnes sånne pakker med litt forskjellig fyrverkeri. De er ikke så kraftige som de store eskene.Visste ikke at det fantes jeg! Skal jh kjøpe neste år! Vi har vært i sverige siste årene og her har de ikke sånt
Jeg tenkte på vernebrillene til barnJa, det finnes sånne pakker med litt forskjellig fyrverkeri. De er ikke så kraftige som de store eskene.
Åja. HeheJeg tenkte på vernebrillene til barn