Hvordan er forholdet deres til fyrverkeri?

Vi skal ha noe. Alltid hatt litt, og stjerneskudd til ungene. Vi er strenge på hvem som skal skyte opp og bruker alltid forhåndsregler på alt.
 
Vi har kjøpt inn en liten pakke som vi skal skyte opp føre vesla legger seg og stjerneskudd. Så har vi kjøpt en pakke til oss som vi skal skyte opp kl 00. Så vi bruker ikke mye penger på det.

Er strenge på briller og hvem som skyter opp. Sikkerhet først. Vesla får barne sikkerhetsbriller da hun skal ha stjerneskudd.
 
Har alltid pleid å kjøpe små ting som beveger seg på bakken men i år har vi ikke kjøpt noe, satser heller på at naboer kjøper så kan vi heller se de sprenge opp pengene sine :p
 
Vi har ikke kjøpt noe i år, krysser fingrene for at naboen som har litt penger skal skyte opp ;)
 
Mannen er veldig glad i det og skal ha litt for barnas skyld:)
Jeg liker ikke...hater det faktisk:p
 
Vi kjøper aldri selv. Men jeg elsker å se på!! Får ikke sett lenger, da keg heller vil værw ikke med ungene som sover. Vet de blir livredde hvis de våkner og da vil jeg være der.
 
Vi har kjøpt inn en liten pakke som vi skal skyte opp føre vesla legger seg og stjerneskudd. Så har vi kjøpt en pakke til oss som vi skal skyte opp kl 00. Så vi bruker ikke mye penger på det.

Er strenge på briller og hvem som skyter opp. Sikkerhet først. Vesla får barne sikkerhetsbriller da hun skal ha stjerneskudd.
Visste ikke at det fantes jeg! Skal jh kjøpe neste år! Vi har vært i sverige siste årene og her har de ikke sånt
 
Back
Topp