Hvordan er din gravide tilstand? ;)

Lurer på om kvalmen kan ha gitt seg nå? Hurra i så fall! :D I dag har jeg hatt ork til å gjøre ting, på tross av jeg var oppe i 3 timer med Trassejenta som er blitt kraftig forkjølet.

Så nå skal jeg slenge meg rundt å få støvsugd her, sikkert 2-3 uker siden sist...:rolleyes:
 
Småkvalm i dag, henger nok sammen med litt dårlig matlyst så jeg bare har spist litt frukt og sjokolade. Har lange strekk i dagene, der jeg ikke føler meg gravid i det hele tatt. Gleder meg til stor mage nå:)
 
kvalm og trøtt nå. men føler meg ikke gravid overhodet..
 
Her er kvalmen på retur, matlysten har blitt litt mindre og formen er egentlig bra. Jeg er bare så trøtt. Sover gjerne en time eller to på sofaen. Kjenner liv også, ikke hver dag, men innimellom små bobler som sprekker. Er 11+4 i dag :)
 
Begynt å føle meg bedre. I dag har jeg hatt den beste dagen på lenge. Fått både vasket på badet og laget karamellpudding og middag ( omelett , hehe). Fortsatt kvalm, men føler det aller værste av trøtthet/utmattethet og kvalme har begynt å gi seg. Er 10+1 i dag. Hadde dager i uke 7, 8 og 9 jeg såvidt var ute av senga noen timer pr døgn.. Så dette er fantastisk. Og så blir man nesten skeptisk igjen, -hvor ble det av de grusomme symptomene.. Er det noe galt..
 
Jeg har det egentlig ganske bra, vært en del hormoner i begynnelsen, men det værste har gitt seg nå :) humørsvingninger er til å bli gal av til tider! :p
 
Back
Topp