Hvordan er det mulig...

Lille Mille

Gift med forumet
å føle seg så ensom? [:(] Er helt tom i dag..

Har vært på klinikken for journalskriving i dag (før lap. og hys. neste uke). Satt der alene, mannen hadde helt glemt at vi skulle dit i dag, så han var opptatt på jakt. Ok, det er greit, det er jo bare jeg som skulle sjekkes, men ble så lei meg når jeg satt der alene og ventet. Alle andre satt der i par, og plutselig føltes det som om jeg var alene om alt det her [:(] Uff...

Og nok en gang har vi fått beskjed om at vi skal vi bli tante og onkel!!! Det blir tantebarn nr 16! Snakk om å gni det inn [:(] Det er jo selvsagt hyggelig, men likevel så sårt.... Sliter jo allerede med å delta i familieselskapene, og nå skal det komme nok en liten en som vil minne meg på det vi ikke får [:(]

Trengte bare en plass å lufte tankene mine.... og en ting til:

Wrææææl! [:@][:(]

Uff da..Sender deg en klem jeg

ORIGINAL: Kanskje snart?

Uff da..Sender deg en klem jeg

Huff, ikke noe kjekt å føle slik.. 

Gode klemmer sendes over til deg..

Off, nå fikk jeg skikkelig vondt av deg[:(][:(] Jeg skjønner absolutt hvordan du føler deg. Og det er ingen god følelse. Men en vakker dag så er det du som skal rope ut at du venter barn. Bare se, den dagen SKAL komme[:)] Stor klem til deg!!

ORIGINAL: Chumalunga

sign

sender deg en trøsteklem

ORIGINAL: Chumalunga

så leit, sender deg en klem, ja husker hvordan det var å få det slengt at man skulle bli tante, huff det var en sår tid frem til jeg selv klarte det,jeg håper inderlig dere får et mirakel snart

ORIGINAL: snuppis!

Sender over verdens største klemmer til deg snuppa mi. Skjønner at det er vannvittig tungt med alt som kommer oppå hverandre nå med tomhet og graviditetsbeskjeder. Fortsetter å krysse fingrene for dere

Back
Topp