Hvordan er det med puppene om dagen?

Siljemor_82

Gift med forumet
Septemberlykke 2015
Mine har vokst veldig og har litt såre brystvorter, men ellers er ikke brystene spesielt ømme enda. Trodde egentlig de ville være ømme og vonde hele svangerskapet. Hvordan er det med deres?

Litt mindre ømme, og litt større. Jeg lekker melk allerede da, mer og mer kliss for hver dag, trodde det var alt for tidlig.:confused:

Mine har endelig blitt ømme! :p men størrelsen er den samme.. Håper de ikke vokser så mye denne gangen, jeg ble så skuffa sist de ble borte. Hehe

Mine var veldig vonde! Fram til ca en uke siden (er 10+5 i dag). De har også blitt litt større, og mye fyldigere enn de var før.

Samboer synes det er veldig gøy nå når de er større, uten at de er vonde :p

Mine var så sinnsykt vonde i begynnelse, men nå er det blitt mye bedre :) å det er godt :) di har nokk vokst en del.

Veldig ømme! Og de har vokst ganske mye! Etter min vektnedgang var egentlig alle bh'ene for store. Har heldigvis ikke rukket å kjøpe nye, for nå fyller jeg alle helt igjen :)
Mannen er pent nødt til å holde seg unna nå de er så ømme.. ;)

De har vokst en del, men er mye mindre ømme nå enn de var. Takk som spør ;)

Ikke såre brystvorter lenger, men fremdeles litt ømme bryst. De har blitt større, men mest merkbart er vel brystvortene som har blitt stoore.

Mine går det veldig fint med, de har jo vokst litt så må nok på bh shopping ganske snart. Ikke så sjarmerende med debbel pupp, men når man er sykemeldt er ikke det det jeg har tenkt mest på :P
samboeren klarer ikke å holde fingrene borte, så sikkert like greit at de ikke gjør vondt :P haha

Her har de blitt to cupper større, og har endelig begynt å gjøre litt mindre vondt :p brystvortene er fremdeles ømme, men mye bedre enn tidligere!

De er ikke så ømme som de var første gangen jeg var gravid, men for to uker siden ble de større, så nå er puppene i samme str og form som de var før jeg ble gravid første gangen. :-) (de ble jo sånne tomme sekker og en cup mindre enn opprinnelig etter forrige svangerskap+amming) Skulle ønske de så slik ut som nå for alltid ;-)

Ømme! Begynte ca uke 6, fant ut at jeg var gravid 7+1 (mye pga de ømme puppene:-p) er nå 8+2 og de er fortsatt veldig ømme og har volkst/blitt mye mer faste.

Var ømme i starten, men mye bedre nå.(er 10+5) Nå merker jeg mest når jeg tar av BHen.. Men har veldig såre brystvorter, og det flaker av hud på den ene..

Begynner å hjelpe på, men veldig ømme når jeg tar av bh. I går så de ut som verdens kart av blodårer som er blitt veldig synlige

Vokst kraftig, begynte å bli litt mindre øm....men rimelig ubehagelig med bh så hjemme går æ uten og d e kjøpt ny bh allerede en gang og snart e nok ammebh i bruk, dem var så behagelig å ha på syns æ med forrige.

Kjempe ømme frem til ca. 1 uke siden. Fremdeles litt ømme noen dager, svære, varme og fylle av synlige blodårer, lekkert ;)

Back
Topp