Hvordan er det med oss rugere

tante82/MAx6

Glad i forumet
i dag?Hvilken rudgedag er dere på?Hvordan oppfører kroppen seg?Har dere smugtestet?Her føler jeg at kroppen har gått til bake til det "gamle" er på rugedag 10 så skal dra og kjøpe test i morgen og ta på onsdag[:D]Klarer ikke og vente helt til lørdag med å teste første test.[:D]

Eg er på rugedag 8 i dag. Kjenner små murringar og stikningar innimellom. Har vore dårlig i magen dei siste dagane. Sånn dospringingsdårlig.. Ekstra god luktesans virkar det som. Hetetokter innimellom, svimmel, øren og føler at eg går i ein døs kvar dag til utpå ettermiddagen. Svimmel, øren og trøtt vert eg nok av crinonen. Eg har heile vegen på alle forsøka reagert aller mest på vaginalhormonane. (meir enn på sorayen og puregonen) Dei slår meg ganske ut. Men håpar på at stikningane/murringane eg kjenner er eit godt tegn. + er ganske så irritabel innimellom[;)] 

Er en uke siden innsetting nå. Har nok noen symptomer fra crinonen, trøtt og litt uvel. Har blitt syk etter innsett. Eller begynte med feberfølelse på kveldene.. så nå går jeg rundt og hoster og snufser. Så merker ikke om luktesansen har blitt bedre for å si det sånn[:D] Regner med at hvis det er vellykket, så begynner sikkert symptomene å komme denne uka.. Men under forrige svangerskap så hadde jeg kun et par 3 symptomer. Bedre luktesans, forstoppelse og trøtthet!! Jo og så den utrolige humørsvingningen[:D]

Interesagt hvor forsellige vi er[:)]Når dere nevner luktesansen så kjenner jeg meg litt igjen der[:)]

Tja, er jo på rugedag 10 jeg også...og jeg har ikke de største forventningene...Men håper jo..

Merker liksom ikke no.. ingenting egentlig.. Hmm...

Men hele tiden leter jeg etter svar...svar på om jeg er gravid eller ikke....Sitter liksom på google og lurer på hva jeg skal søke opp for å finne det ut...[8D] Som om google har svaret liksom....hehehe......Tror google er spådomskula mi serru [8D]Blir så frustrert av å vente....hater å vente...

ORIGINAL: Kattepus84

Tja, er jo på rugedag 10 jeg også...og jeg har ikke de største forventningene...Men håper jo..

Men hele tiden leter jeg etter svar...svar på om jeg er gravid eller ikke....Sitter liksom på google og lurer på hva jeg skal søke opp for å finne det ut...[8D] Som om google har svaret liksom....hehehe......Tror google er spådomskula mi serru [8D]Blir så frustrert av å vente....hater å vente...

Jeg sitter og gjør det samme somdeg om dagene,men blir ikke noe  klokere. Testen jeg tok for noen timer siden viste helt klart negativ,men håpet er ikke ute enda?Skal jeg teste i morgen tidlig el skal jeg prøve og vente til onsdag?

ORIGINAL: tante82/MAx6

ORIGINAL: Kattepus84

Jeg sitter og gjør det samme somdeg om dagene,men blir ikke noe  klokere. Testen jeg tok for noen timer siden viste helt klart negativ,men håpet er ikke ute enda?Skal jeg teste i morgen tidlig el skal jeg prøve og vente til onsdag?

Hehe, ja det skal ikke være lett... Men selvfølgelig er det håp enda, testen min på lørdag ble jo også negativ (som forventet) og jeg skal prøve å vente til fredag..men veeeeldig lyst å teste tidligere asså!!

Om testen din var negativ idag så ville jeg ventet til onsdag....Tor du testen med morgenurin idag eller?

Å jeg vil teste NÅÅÅÅÅÅ! men så vet jeg jo at den ikke vil gi meg noe ordentlig svar enda heller[:D] Off dette er nervepirrende! Håper vi alle ender på samme forum[:)]

Jeg er på rugedag fem og kan ikke skryte på meg stort av symptomer. Regner ikke med at dette går. Hvis jeg virkelig legger godviljen til kan jeg kanskje si at det har murret bittelitt i dag, men det kan like godt være noe annet. Litt tidlig å gi opp ennå, men jeg har ikke god følelsen.

Håper det klaffer for oss hele gjengen!

Back
Topp