Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dere som har vært gravid før, fikk dere godt synlig mage tidlig, eller kom den sent? MIn rakk aldri komme skikkelig i det hele tatt, var mest bare oppblåst. Håper som nevnt at den kommer skikkelig etterhvert her nå, er jo bare 6+4 så er nok litt tidlig, skal på ny kontroll igjen i morgen og ta ny UL, og sjekke at det har blitt dobbelt så stort inni der etter målene forrige ukeGlad jeg får så tett oppfølgning hvertfall.
Fikk vel gravidmage rundt 6 mnd på vei, var jo voksende kul før det ogDere som har vært gravid før, fikk dere godt synlig mage tidlig, eller kom den sent? MIn rakk aldri komme skikkelig i det hele tatt, var mest bare oppblåst. Håper som nevnt at den kommer skikkelig etterhvert her nå, er jo bare 6+4 så er nok litt tidlig, skal på ny kontroll igjen i morgen og ta ny UL, og sjekke at det har blitt dobbelt så stort inni der etter målene forrige ukeGlad jeg får så tett oppfølgning hvertfall.
Dere som har vært gravid før, fikk dere godt synlig mage tidlig, eller kom den sent? MIn rakk aldri komme skikkelig i det hele tatt, var mest bare oppblåst. Håper som nevnt at den kommer skikkelig etterhvert her nå, er jo bare 6+4 så er nok litt tidlig, skal på ny kontroll igjen i morgen og ta ny UL, og sjekke at det har blitt dobbelt så stort inni der etter målene forrige ukeGlad jeg får så tett oppfølgning hvertfall.