Hvordan er det med magen?

rampen

Betatt av forumet
Novemberskattene 2014 <3
Noen som merker noe til den enda?
Er kun 6+0, men mitt tredje svangerskap.
Merker allerede at jeg er oppblåst på kveldene... og kjenner det er "hardt" der livmoren er helt nede...

Er 7+5 i dag og magen er som den har vert men puppene de vokser vist

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

er 7 + 4 i dag i følge siste ul og føler at magen har blitt enorm :O fikk ikke mage før uke 33 med nr 1 så er sjokkert over at det faktisk går an å få en liten mage så tidlig x)

Var mest oppblåst inntil en uke siden, nå kjenner jeg noe nederst i magen og det buler litt nederst (tarmer som er dytta opp ellerno :p ), men er andregangs og med fremovervendt og -bøyd livmor så den er nok ekstra tidlig ute.

Jeg er litt ekstra oppblåst på kveldene, men kjenner ikke noe gravid mage enda. Mitt andre svangerskap.... Magen kan egentlig godt være lite synlig en god stund, for jeg har nettopp bestillt meg ny uniform til jeg begynner på jobb igjen. Vil helst den skal passe :-P

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg føler ikke at jeg har fått noe gravidmage, men er veldig oppblåst. Jeg skylder for det meste på Lutinus (progesteronstøtten) pga det da. En av bivirkningene med progesteronen. Har kjøpt min første mammabukse og gleder meg til å bruke den på jobb i morgen :)

Ikke noe mage her enda nei, mitt 2 svangerskap. Ikke noe spesielt oppblåst heller. Med første svangerskap så hadde jeg ikke mage når jeg mistet heller i 28+2, men håper det kommer mage her litt raskere denne gangen, finnes ikke noe vakrere enn gravidmage :)

Samboeren påpekte at gravidmagen var begynt i komme idag faktisk. Er 8+0. Fikk mage omtrent da jeg rundet 12 uker forrige gang. Det ble også sagt at jeg har bakovervendt livmor, men jeg syns det er rart siden jeg får mage fort og ble veldig stor sist. Men på OUL var babyen så langt bak at jordmor ikke fikk målt ham skikkelig, så vi måtte tilbake et par uker senere, så kanskje den er bakover likevel :p Nå kjenner jeg i alle fall at det er litt ekstra hardt et lite stykke over skambeinet, men kan ikke kjenne noen kant (klarte ikke det sist heller noen gan), så regner med det er tarmene som presses opp og at livmora snart kommer over den også ;p

Dere som har vært gravid før, fikk dere godt synlig mage tidlig, eller kom den sent? MIn rakk aldri komme skikkelig i det hele tatt, var mest bare oppblåst. Håper som nevnt at den kommer skikkelig etterhvert her nå, er jo bare 6+4 så er nok litt tidlig, skal på ny kontroll igjen i morgen og ta ny UL, og sjekke at det har blitt dobbelt så stort inni der etter målene forrige uke :) Glad jeg får så tett oppfølgning hvertfall.

Fikk synlig (veldig tydelig gravid) mage rundt uke 14 sist tipper jeg, men er veldig lav og hadde over snittet stort barn, så det bidro nok :p

Føler at jeg har fått mage men er nok kun oppblåsthet siden baby er på str med en peanøtt lol

Er bare 5 uker på vei jeg, så fremdeles flat som en pannekake.
Gleder meg til å få mage jeg , lurer på når den dukker opp
dette er jo fjerde barnet, men over tolv år siden sist :D

Dere som har vært gravid før, fikk dere godt synlig mage tidlig, eller kom den sent? MIn rakk aldri komme skikkelig i det hele tatt, var mest bare oppblåst. Håper som nevnt at den kommer skikkelig etterhvert her nå, er jo bare 6+4 så er nok litt tidlig, skal på ny kontroll igjen i morgen og ta ny UL, og sjekke at det har blitt dobbelt så stort inni der etter målene forrige uke :) Glad jeg får så tett oppfølgning hvertfall.

Jeg fikk synlig mage i ca uke 18 sist :-) da gledet jeg meg sånn til å få mage, nå kan den godt vente litt :-p

Fikk vel gravidmage rundt 6 mnd på vei, var jo voksende kul før det og
men syntes ikke noe særlig med klær på.
Hadde faktisk størst mage med førstemann, de to siste var den litt mindre
men alle ungene veide omtrent det samme :)
Gleder meg til å komme så langt på vei at magen er kommet.

Ønsker deg masse lykke til, håper alt går bra denne gangen :)

Jeg føler min mage synes :-p første graviditet fikk jeg mage i uke 17. Å nå er jeg 7-8 uker på vei. Prøver alltid å holde inne magen litt men nå går det ikke.. uansett hvor mye jeg prøver så har jeg en liten kul. :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Skikkelig oppblåst og sliter med å skjule magen :p slanket meg 10 kg før jul, så de rundt meg tror vell bare jeg har lagt på meg igjen :p

Jeg har jo litt mage fra før, uten at jeg er overvektig, så på meg syns det egentlig ikke noe enda. Men er litt treg i magen, så da blir den jo litt oppblåst. Syns ikke buksene er blitt trangere enda heldigvis. Er bare 6+5 da, så går vel litt tid før jeg burde se noe. Spent på hvordan det skal bli å holde det skjult helt til 12 uker, for jeg er overbevist om at jeg får litt mage innen den tid.

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Jeg fikk en liten kul i uke 12 ca. Men en skikkelig kul lengre oppover magen kom vel ikke før uke 16/17 tror jeg :) Skulle hatt bildene tilgjengelig nå ;p

Back
Topp