hvordan er det med hormonene`???

TulleHøna

Forumet er livet
jeg må le av meg selv noen ganger assa! kjenner hormonene kommer snikende på i tide og utide!
i dag kom det inn ei gravid ei i butikken.... hun hadde SÅ fin mage!!!! jeg måtte gå på kjøkkenet for jeg ble så rørt at jeg fikk tårer i øynene!! haha!
så gikk jeg rundt på butikken. gikk litt i mine egene tanker, og så for meg lille gutten min med lillebroster i armene hos fotografen!! så for meg et så ufattelig koselig bilde, at tårene begynnte å trille :P jaddaaaa!!
er en smule hurpe med sambo innimellom og da :S men, hyyyysj, det skal ikke han vite at jeg inrømmer :P

Hehe, morsomt:P har ikke merket noe til det enda, men det gjorde jeg forsåvidt ikke forrige svangerskap heller..

nei, merker ikke så mye til det...meeeen jeg blir mye lettere rørt til tårer nå enn før jeg fikk barn, så det skjedde helt klart noe under første graviditet, og tror ikke det forsvinner igjen heller...men bitchy og sånn har jeg ikke sett noe til noen av gangene...lurer på om noen bare skylder på det fordi de kan?? 

Ha ha,jeg skjønner akkurat hva du snakker om,skulle fortelle mannen min om en film jeg ville se,og begynte å hylgrine for jeg syns så synd på karakteren i filmen...og nå sitter jeg å spiser iskald rester av kinamat fra i går..hahaha...

Tullehøna:leste en plass at du hadde eggeløsning på et helt annet tidspunkt enn hva kalkulatoren sa,jeg er også litt skeptisk til den kalkulatoren..hadde du før eller etter den  sa du hadde?
:)

ikke noe enda :) !

Within skrev:
Ha ha,jeg skjønner akkurat hva du snakker om,skulle fortelle mannen min om en film jeg ville se,og begynte å hylgrine for jeg syns så synd på karakteren i filmen...og nå sitter jeg å spiser iskald rester av kinamat fra i går..hahaha...

Tullehøna:leste en plass at du hadde eggeløsning på et helt annet tidspunkt enn hva kalkulatoren sa,jeg er også litt skeptisk til den kalkulatoren..hadde du før eller etter den  sa du hadde?

Haha! Godt det ikke bare er meg :p Denne gangen hadde jeg 5 dager etter, forrige gang hadde jeg 7 dager etter! Fant vel egentlig ut at jeg hadde veldig kort lutealfase!

TulleHøna skrev:

Within skrev:

Haha! Godt det ikke bare er meg :p Denne gangen hadde jeg 5 dager etter, forrige gang hadde jeg 7 dager etter! Fant vel egentlig ut at jeg hadde veldig kort lutealfase!

Jeg har også det tror jeg,jeg har som regel tr i 5 dager,så begynner jeg å kjenne el på dag 10 som regel..da er det ikke bare meg som er unormal? :)

litt kortere lunte og mer følsom.

Back
Topp