Hvordan er det med formen?

Jeg har vært litt mindre kvalm de siste dagene, har mindre hodepine også ..Mener fortsatt veldig sliten.. 9+2 :)

Høres jo ut som du kanskje skulle vært sykemeldt ja... Men skjønner at du ønsker å jobbe. Jeg tenker det er midlertidig at jeg er borte, også vet jeg innerst inne at jeg ikke hadde vært til noe hjelp på jobb heller...

Bedringen i formen var visst kun midlertidig her forresten.... :(

Huff håper du blir bedre snart.. <3 jeg klarer ikke helt å tro på at jeg er gravid enda så kanskje derfor er det ekstra ille å bli sykemeldt. Jeg har en slik jobb som ingen andre kan ta over.. det er utrolig tungt å ha hengende over seg, jeg får rett og slett ikke gjort noe jeg! Har økonomi ansvar.

Huff håper du blir bedre snart.. <3 jeg klarer ikke helt å tro på at jeg er gravid enda så kanskje derfor er det ekstra ille å bli sykemeldt. Jeg har en slik jobb som ingen andre kan ta over.. det er utrolig tungt å ha hengende over seg, jeg får rett og slett ikke gjort noe jeg! Har økonomi ansvar.

Jeg har jo vært på ul så jeg vet jo at jeg er gravid (men klarer ikke helt å tro på det likevel heller), men skjønner at det er litt vanskelig å tro på. Ingen som tar over min jobb heller, men har ikke økonomiansvar da heldigvis (helt forferdelig med tall :p) vet det er et tonn av arbeid å jobbe seg tilbake i når jeg er tilbake :( men prøver å ikke tenke på det.

Jeg har nemlig erfaring med at kroppen min ikke tålte siste graviditet så godt og har fått kjenne på at jeg har bare en kropp, og at jeg må ta den på alvor når den gir beskjed om at ting ikke er greit.

Formen er fryktelig dårlig, og jeg syns veldig synd på meg selv i deg :( I tillegg er jeg tydeligvis ganske hormonell i dag, og har begynt å gråte flere ganger.. Ene gangen hulkgråt jeg og måtte gå på rommet for meg selv :/ Samboer prøver så godt han kan, men ifølge hormonelle meg så er han verdens største idiot :( :p Håper både formen og humøret blir bedre i morgen ;)

Formen er fryktelig dårlig, og jeg syns veldig synd på meg selv i deg :( I tillegg er jeg tydeligvis ganske hormonell i dag, og har begynt å gråte flere ganger.. Ene gangen hulkgråt jeg og måtte gå på rommet for meg selv :/ Samboer prøver så godt han kan, men ifølge hormonelle meg så er han verdens største idiot :( :p Håper både formen og humøret blir bedre i morgen ;)
Du er ikke alene ❤️

Formen er veldig opp og ned. Noen dager har jeg overskudd til å gjøre litt husarbeid/være sosial. Andre dager sover jeg hele tiden og er kvalm. Håper det gir seg snart! xsmile3

Kvalm dagen lang her... Kaster opp 3-5 ganger om dagen og synes fryktelig synd på meg selv ;)

Jeg har egentlig vært ganske fin hele veien, er nå 11+0. Ingen kvalme.
Ømme bryster, ikke så ømme nå.
Veldig oppblåst.
Veldig trøtt.
Litt svimmel noen ganger

Hei :)

Ny i forumet og er 9 uker på vei i dag
Første svangerskapet og humøret er vel ikke noe å skryte av og spesielt ikke oppblåste magen heller, men har vært utrolig heldig med lite kvalme, men igjen søvn er noe jeg virkelig må ha mye mere av.

Alt i alt vil jeg si at jeg har et bra svangerskap

Var langt nede for noen dager siden, hormonell og syntes veldig synd på meg selv siden jeg er så kvalm.. Er fortsatt like kvalm og trøtt, men er i bedre humør og ved godt mot ;) På mandag ville jeg bare gi opp alt, men nå ser jeg framover og gleder meg til å bli tobarnsmor ❤️

Føler meg overraskende bra, og det er så fantastisk. Har ikke fungert før uke 20/25 i de forrige svangerskapene pga hyperremisis. Så jeg nyter å kunne jobbe, være med på ting, få i meg mat og i det hele tatt fungere. Eneste er at energien er tappet og jeg skulle hatt mulighet til å sove 15-16 timer i døgnet :-P er sååå trøtt..

Her har formen vært dårlig siden uke 6:/ er 11+6 i dag. Innlagt for 3. gang på sykehuset fordi jeg ikke får i meg nok mat og væske, og har gått ned 12 kg på 5,5 uker:) gleder meg til dette går over! :)

Back
Topp