Hvordan er det med dere som vipper mellom juni og juli?

Mirakel nr 4

Glad i forumet
Hei har termin helt i slutten av juni så har liksom holdt meg der inne siden det heter juni ;) men envet jo aldri om vi går over selv om mine 2 andre kom 3 uker før begge to. Så ja jeg er 3 gangs og dette blir spenndene med en ny samboer og vårt første barn sammen <3 har to gutter på 6 og 8 år fra tidligere. Jeg er 31 og bor i telemark, er sykemeldt 100 % har mye plager. Etter en del operasjoner jeg har hvert gjennom. Hvordan er detmed dere? Merker dere noe spark ? Har magen vokst? O.S.V? ;) magen er forstat flat her. Er 17 uker i morgen ;)

Jeg har termin 30. juni etter egen beregning, så er 17+1 i dag:)
Jeg har følt meg i topp form de siste ukene, bortsett fra bekkenløsning:( Synes magen har begynt å komme - spesielt de to siste ukene. Jeg har den siste uka kjent moe som minner om leamus og små dult der nede, men er ikke sikker på om det er babyen eller muskelsammentrekninger. Er førstegangs og 33 år. Ordinær ultralyd om 2 uker - blir spennende!

Jeg ble flyttet fra 24 juni til 1 juli på tidlig UL. ganske sikker på at det er tidligere enn det men får se til uken når jeg skal på ordinær..:) henger mest på juni pga mer liv og i håp om ikke å gå over:p

Henger på juli og juni☺ har termin 2 juli og fikk før termin med første trulta mi☺

Jeg har menstermin 26/6, men på UL var beregna termin 5/7. Så en eller annen gang mellom der :) Tror eggløsning var litt senere enn menstermin, fordi jeg har aldri hatt 28 dagers syklus, og nå hadde jeg nettopp fått igjen mensen etter forrige svangerskap, så hadde ikke regelmessig syklus. Blir spennende å se hvilke dato som jeg får på OUL neste uke :)

Jeg har kjent noen små dult, men det er ikke hver dag. Og jeg må konsentrere meg ganske mye for å klare å kjenne det. Magen har fått en bitteliten kul, men ikke slik at andre ser det enda (utenom samboer som ser meg uten klær da ;) Han mener jeg har fått mage mye fortere denne gang enn forrige gang, men det er nok naturlig).

Forrige svangerskap fødte jeg akkurat på den termin som OUL satte :)

Så koselig vi er flere. Synes liksom alle andre har kommet så mye lenger enn meg :( mage har dem fått og kjenner spark hver dag. Og en tror liksom en ikke kommer dit selv. Alt går så seint. :/

Ja, spesielt nå som det er rush med juni-jenter til OUL. Synes tiden går sakte fram til egen UL!

Back
Topp