Hvordan er det med bevegelser hos de små nå?

Knerthen

Forumet er livet
VIP
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Her har han virkelig lagt om på mønsteret sitt så kveld og natt er han helt propell. Det gjør til tider fryktelig vondt og spesielt når han kjører hodet skikkelig inn i sia på meg. Men jeg er sikker på at det er liv der da for det er ikke tvil om det når han "kiler" med armer og bein "mellom beina" på meg om dere skjønner :P

Hos dere da,har de samme mønster som tidligere eller er det store forandringer?

Her er det aldri pauser nesten :-)
Har ei ordentlig livlig frøken i magen :-)
Så til tider føler jeg meg helt skamslått innvendig, akkurat som om jeg skulle hatt en masse blåmerker på innsiden :-P hehe

Her er det aldri pauser nesten :-)
Har ei ordentlig livlig frøken i magen :-)
Så til tider føler jeg meg helt skamslått innvendig, akkurat som om jeg skulle hatt en masse blåmerker på innsiden :-P hehe

Ja nesten så jeg savner noen blåmerker på utsiden av magen, så folk skal forstå hvor vondt det gjør når de mener det bare er koselige bevegelser :P

Ja hadde vært veldig greit at det hadde vært litt synlige merker på utsiden av magen, for alle jeg snakker med syns det er så koselig når babyen i magen sparker, mens jeg syns bare det er vondt :-) hehe
Selvfølgelig er det koselig når hun sparker men syns det er for det meste vondt :-/

Ja hadde vært veldig greit at det hadde vært litt synlige merker på utsiden av magen, for alle jeg snakker med syns det er så koselig når babyen i magen sparker, mens jeg syns bare det er vondt :-) hehe
Selvfølgelig er det koselig når hun sparker men syns det er for det meste vondt :-/

Ja det er koselig med bevegelser, men det er ikke deilig når det gjør vondt nei :P

Her har det (stort sett) blitt til lite bevegelser på dagen og så tar det seg opp om kvelden. Og så er han aktiv tidlig på morgenen. Er mer glidende bevegelser nå..ikke så mye spark og slag sånn som jeg kjente før. Her borer han hodet ned i bekkenet,bokser mot blæra og skyter rumpa si ut på en av sidene ved navlen :p har alltid vært rolig da,men nå er det tidvis vanskeligere å kjenne alle bevegelsene fordi det er trangt og om jeg er i aktivitet så er det ikke like lett å skille han fra andre ting som skjer med kroppen..(kynnere,vondt i bekkenet og ned mot lårene på framsiden o.l).

Ja han har endret mønster, men synes fortsatt at det endres litt her og der! Men han har blitt så sterk at det som du sier gjør vondt når han sparker og presser rumpa oppover så magen får en stor kul! Hele magen er øm og føles så rar. Men selvfølgelig er det også koselig - man liker jo å kjenne liv ;) men finnes en grense for hvor mye vi gravide egentlig skal tåle :P

Her har mønsteret endret seg noe, prøver å bli kjent med det ;) Han beveger seg en del midt på dagen fra 14-17, og så er det rolig frem til ca 23. Da er han helt propell i noen timer. Har våkna av han midt på natta, men ikke sikker på mønsteret hans da :P

Signerer propell her også ♡ :-D har en bul ut oppe på ventre side gamske ofte, tror det er en liten rumpe. Jm sa hodet lå godt nede på forrige kontroll så prøver å fantasere meg frem til hvordan hun ligger. I tillegg får jeg en mindre bul ut på høyresiden så tror det er hender og/eller føtter som spreller og koser seg. Hun trekker de bort når jeg tar på, så kanskje hun er kilen? ;-) Artig!

Tidlig på morgenen og på kvelden er frøkna veldig aktiv:) På dagtid kan det variere litt, det føles som at hun strekker på seg, bevegelsene er ikke like hyppige, men mere store, man ser magen bevege seg:p stakkars det der ikke så mye plass i magen lengere:p

Han er ganske propell gjennom store deler av dagen, og nå begynner det å bli skikkelig ubehagelig når han romsterer!
På natten er det helt rolig! Wiiiii håper det holder seg sånn :-)

Back
Topp