babyblomst
Andre møte med forumet
Hei alle sammen!
Jeg er førstegangsfødene og har de siste dagene begynt å tenke på om jeg har alt jeg trenger.
Har egentlig vært ferdig en stund, men nå er jeg usikker alikevell.
Hvor mange plagg har dere i den minste str?
Har dere flere sett av både sokker, luer, tykke klær og annet. Og ull, har dere mye av det, sånn ull undertøy, ull dresser, luer sokker osv.
Hvor mange babytepper har dere?
Har dere kjøpt mye bleier, salver såper og sånne badeting?
Hva skal dere bruke i baggen? Jeg har både lammeskinn, dyne, voksipose, og varm dress. Men er usikker på hva jeg bør velge. Har hørt at vi har en tendens å ta på babyene våre for mye klær og det er jo ikke bra det heller.....
Begynner å bli skikkelig usikker jeg nå. Sikkert fordi det nærmer seg, men jeg vil jo bare det beste for babye min....
Håper dere kan dele deres erfaringer med meg................
Jeg er førstegangsfødene og har de siste dagene begynt å tenke på om jeg har alt jeg trenger.
Har egentlig vært ferdig en stund, men nå er jeg usikker alikevell.
Hvor mange plagg har dere i den minste str?
Har dere flere sett av både sokker, luer, tykke klær og annet. Og ull, har dere mye av det, sånn ull undertøy, ull dresser, luer sokker osv.
Hvor mange babytepper har dere?
Har dere kjøpt mye bleier, salver såper og sånne badeting?
Hva skal dere bruke i baggen? Jeg har både lammeskinn, dyne, voksipose, og varm dress. Men er usikker på hva jeg bør velge. Har hørt at vi har en tendens å ta på babyene våre for mye klær og det er jo ikke bra det heller.....
Begynner å bli skikkelig usikker jeg nå. Sikkert fordi det nærmer seg, men jeg vil jo bare det beste for babye min....
Håper dere kan dele deres erfaringer med meg................