Hvordan er det hos dere?

babyblomst

Andre møte med forumet
Hei alle sammen!

Jeg er førstegangsfødene og har de siste dagene begynt å tenke på om jeg har alt jeg trenger.
Har egentlig vært ferdig en stund, men nå er jeg usikker alikevell.

Hvor mange plagg har dere i den minste str?
Har dere flere sett av både sokker, luer, tykke klær og annet. Og ull, har dere mye av det, sånn ull undertøy, ull dresser, luer sokker osv.
Hvor mange babytepper har dere?
Har dere kjøpt mye bleier, salver såper og sånne badeting?
Hva skal dere bruke i baggen? Jeg har både lammeskinn, dyne, voksipose, og varm dress. Men er usikker på hva jeg bør velge. Har hørt at vi har en tendens å ta på babyene våre for mye klær og det er jo ikke bra det heller.....

Begynner å bli skikkelig usikker jeg nå. Sikkert fordi det nærmer seg, men jeg vil jo bare det beste for babye min.... 

Håper dere kan dele deres erfaringer med meg................

va å kjøpte siste greiene til sykehus bagen idag. tannbørste å ammeinnlegg... [:D]
sto i butikken å tenkte på å kjøpe bleier å bade saker t babyen. har ingen mann som kan gjøre dt mens æ e på sykehuse.så æ ska gjøre dt før jul,itillfelle noe skjer i jula,å æ kommer hjem å butikken e stengt!

har alt av baby klart... vet ikke antall,har ikke orka å finne ut hvor mange dt er...[:D]

Har lenge vært sikker på at vi har alt vi trengen i begynnelsen også, men den siste uken har jge også begynt å tenke litt på det...
Men har ikke kjøpt noe mer. HAr litt i str 50 og 56 så har vi litt mer fra str 62 og oppover.. men det meste der har vi fått[;)]
Kommer nok ikk etil å kjøpe noe mer for vi får nok litt når lille nurket kommer til verden skal du se[:D]

Takk for svar jenter.
ja det ordner seg sikkert. får jo en del i begynnelsen hvis ikke så er jo butikkene i nerheten......

Back
Topp