Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: EmmaT
pris er forsåvidt ingen hindring, bare den er god å sove på. ryggen min er kresen.
ORIGINAL: Kineblomst
pris er forsåvidt ingen hindring, bare den er god å sove på. ryggen min er kresen.
Ta kontakt med en møbelforhandler og hør.. Min søster har en fra ikea, og den er veldig grei å sove på..
Men jeg er mere glad i sengen min.. skal se om jeg finner link til sofaen :)
http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/S79849556
og denne kan du velge madrasser på....
ORIGINAL: Tamiria
Da ville jeg absolutt ikke gått for sovesofa, men heller invistert i ei virkelig god seng. Men skal du gå til innkjøp av en så anbefale jeg du går til en møbleforetning og spør dem sånn at du får en sovesofa som er god å sove på. Tror ikke Ikea er den plassen jeg vil ha kjøpt sovesofa fra da nei.
Da ville jeg absolutt ikke gått for sovesofa, men heller invistert i ei virkelig god seng. Men skal du gå til innkjøp av en så anbefale jeg du går til en møbleforetning og spør dem sånn at du får en sovesofa som er god å sove på. Tror ikke Ikea er den plassen jeg vil ha kjøpt sovesofa fra da nei.
men problemet er 1 voksen og 1 barn = 1 soverom. kan ikke ha en seng i stuen.
ORIGINAL: Valpolicella
men problemet er 1 voksen og 1 barn = 1 soverom. kan ikke ha en seng i stuen.
Det fins jo mange fine senger som fint kan stå på stua, om du har plass til både den og sofa?
ORIGINAL: Dollface
mamma hadde ektorp sovesofa fra ikea.. hun er sær på senger pga ryggplager... men likte denne veldig godt.. [:)]