hvordan er det å sove på en sovesofa?

Jeg ville IKKE gjort det....

Helt pyton.
 Er ikke bregnet til å sove fast på, det var iallefall det de sa til meg på Bohus. I såfall måtte man kjøpe ei som hadde skikkelig madrass, og da snakker man om flere tusen i pris. 6-7000kr kostet de jeg så på. Tenkte på det til sønnen min, men 6-7000 ble for stiv pris. Endte opp med rammemadrass seng til ca 2500kr.

Absolutt ikke.. Da må du i så fall kjøpe en kjempedyr en...

pris er forsåvidt ingen hindring, bare den er god å sove på. ryggen min er kresen.

ORIGINAL: EmmaT

pris er forsåvidt ingen hindring, bare den er god å sove på. ryggen min er kresen.

Ta kontakt med en møbelforhandler og hør.. Min søster har en fra ikea, og den er veldig grei å sove på..
Men jeg er mere glad i sengen min.. skal se om jeg finner link til sofaen :)

http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/S79849556

og denne kan du velge madrasser på....

ORIGINAL: Kineblomst

Ta kontakt med en møbelforhandler og hør.. Min søster har en fra ikea, og den er veldig grei å sove på..
Men jeg er mere glad i sengen min.. skal se om jeg finner link til sofaen :)

http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/S79849556

og denne kan du velge madrasser på....

takk for linken. må inn å kikke litt ser jeg.

Da ville jeg absolutt ikke gått for sovesofa, men heller invistert i ei virkelig god seng. Men skal du gå til innkjøp av en så anbefale jeg du går til en møbleforetning og spør dem sånn at du får en sovesofa som er god å sove på. Tror ikke Ikea er den plassen jeg vil ha kjøpt sovesofa fra da nei.

ORIGINAL: Tamiria

Da ville jeg absolutt ikke gått for sovesofa, men heller invistert i ei virkelig god seng. Men skal du gå til innkjøp av en så anbefale jeg du går til en møbleforetning og spør dem sånn at du får en sovesofa som er god å sove på. Tror ikke Ikea er den plassen jeg vil ha kjøpt sovesofa fra da nei.

men problemet er 1 voksen og 1 barn = 1 soverom. kan ikke ha en seng i stuen.

Aha..Hmm, ja ser problemet. Hadde nok kjøpt sovesofa selv da ja. Snakk med de på en møbelforetning du, sånn at du får en så god sovesofa som mulig, evt kan du kjøpe ei overmadrass til å ha oppå i tillegg.[:)]

Vi kjøpte oss sovesofa pga det samme som dere[:)]
Har sjeselong-sovesofa og vi bruker overmadrass.
Er kjempefornøyd med kjøpet og vi betalte kun 4000,- for den:) Den kostet egentlig 8000,-,men fikk den til halvpris grunnet flyttesalg.

Sover verken bedre eller verre enn jeg gjorde i senga, sover dårlig uansett[8D]

mamma hadde ektorp sovesofa fra ikea.. hun er sær på senger pga ryggplager... men likte denne veldig godt.. [:)]

ORIGINAL: Valpolicella

Det fins jo mange fine senger som fint kan stå på stua, om du har plass til både den og sofa?

alt er knøttsmått her, så er ikke plass til begge deler nei.

ORIGINAL: Dollface

mamma hadde ektorp sovesofa fra ikea.. hun er sær på senger pga ryggplager... men likte denne veldig godt.. [:)]

får tar meg turen til ikea imorgen [:)] eneste er å få det digre dråget av en skinnsofa som jeg har nå, ut av kåken. lettere å flytte huset lissom [>:]

Kan du ikke kjøpe en dagseng med god madrass?

pent sengeteppe og masse pynteputer [:)] Blir som en sofa det [:D]

hmmm... du kan jo ha sånn dagseng... altså sånn som er med vanlig madrass, men som du har masse puter oppi, så den funker som sofa på dagen, og så tar du ut putene på natten, og så er det vanlig seng.
Kan ha sengeteppe over madrassen og sånn.

jeg og sambo måtte sove på en sovesofa hjemme hos mamma å de i 2,5 mnd, pga stor vannlekkasje hjemme hos oss. for å si det sånn, det var vi veldig glade for å slippe etter så lang tid[:-]

Back
Topp