Det virker som om det er mange her som har barn fra før, og derfor lurer jeg: hvordan opplevde dere det å bli foreldre for første gang? Hva var som forventet og hva var annerledes? Var det noe dere ikke hadde tenkt på eller forventet på forhånd? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg var ikke forberedt på t ammingen kunne bli ett så stort problem. Etterrier var også noe jeg ikke ante eksisterte! Hadde heller ikke tenkt over at man etter å ha presset ut babyen, faktisk må presse ut morkaken ogsåDet virker som om det er mange her som har barn fra før, og derfor lurer jeg: hvordan opplevde dere det å bli foreldre for første gang? Hva var som forventet og hva var annerledes? Var det noe dere ikke hadde tenkt på eller forventet på forhånd?![]()
Og der kom det en del info jeg ikke visste om hellerJeg var ikke forberedt på t ammingen kunne bli ett så stort problem. Etterrier var også noe jeg ikke ante eksisterte! Hadde heller ikke tenkt over at man etter å ha presset ut babyen, faktisk må presse ut morkaken også![]()
Ellers var det å bli mamma mye mer altoppslukende, fantastisk og herlig enn jeg noen gang kunne drømme om. Jeg er "redd" andres babyer, og holder sjeldent andres babyer. Så det at alt var så naturlig med egen baby synes jeg var var veldig godt.
Og der kom det en del info jeg ikke visste om hellertakker for forumet her altså. Lært mye jeg ikke hadde anelse om før
Etterrier og jeg trodde at morkaken kom like etter bebisen omtrent. Ikke at man måtte føde den ogsåHehe...hva du ikke viste da?
Etterrier og jeg trodde at morkaken kom like etter bebisen omtrent. Ikke at man måtte føde den også![]()
For ikke å snakke om hvor slappe de blir etter endt amming.Kom på en ting til, jeg visste ikke at puppene kom til å bli såååå store og hvor desperat en kan bli av melkespreng! Slapp unna strekkmerker på magen, men puppene fikk jaggu merker!Hvor store og vonde de blir er selvsagt individuelt, men ammebh uten spiler er uansett et hot tips!
Hehe, ikke like spretne da nei!For ikke å snakke om hvor slappe de blir etter endt amming.*trist*
Nå kjente jeg at jeg vil at tiden skal gå fortere herJeg var mest overrasket over hvor lett det var å bruke en hel dag på å kose og sove og putle med babystell. Den første dagen hjemme alene gjorde vi inventing annet - og var helt fornøyde med det!