Hvordan er deres kvalme?

Fru Lale

Glad i forumet
Februarbarna 2023
Det begynte med uggen gjennom hele dagen som kom litt i bølger. Nå har der forandret seg til kjempe kvalme fra morgen og til ca kl 14 så går det mer eller mindre over. Ikke kastet opp enda.

At det går mer eller mindre over var vel litt feil ut fra dagen i dag :-( Vært veldig kvalm i hele dag :-(

Last edited:
Her er jeg sengeliggende. Med en gang jeg reiser meg eller noe så blir det mye verre. Prøver å sove mest mulig... er våknet litt når poden kommer fra barnehagen, men legger meg igjen i 9 tiden og sover til dagen etter. Våkner med en inntens kvalme.... og sånn går no dagan!

Ikke kvalm enda :) er bare 5+0 så, men har vært litt uvel og uggen innimellom. Håper det går bedre med dere snart! Håper jeg slipper unna den kjempekvalmen

Her er jeg sengeliggende. Med en gang jeg reiser meg eller noe så blir det mye verre. Prøver å sove mest mulig... er våknet litt når poden kommer fra barnehagen, men legger meg igjen i 9 tiden og sover til dagen etter. Våkner med en inntens kvalme.... og sånn går no dagan!

Uff der høres helt jævlig ut! Var slik med eldstejenta, kastet opp de 6 første månedene. Husker jeg syns livet var uutholdelig :-P
Ønsker deg god bedring,håper det snart snur <3

Blir veldig kvalm og brekker meg om jeg blir sulten men ellers går det helt ok :P

Det begynte med uggen gjennom hele dagen som kom litt i bølger. Nå har der forandret seg til kjempe kvalme fra morgen og til ca kl 14 så går det mer eller mindre over. Ikke kastet opp enda.
Jeg har det omtrent som du. Den siste uken har jeg vært ganske kvalm hele dagen - letter litt tidlig ettermiddag, men kan komme igjen på kvelden. Litt forskjellig fra dag til dag.

Her er det og litt forskjellig fra dag til dag, men er somregel kvalm på morgenen og kvelden! Føles ut som jeg har en dagen derpå kvalme, kan fungere men har ikke særlig lyst til det liksom :P

Kvalmen kom forsiktig i uke 4.. Så ble den no bedre i begynnelsen av uke 5.. Er nå 6+3 og er kvalm av og på hele dagen.. Verst fra kl.9-10 og utpå dagen.. Så kommer den tilbake om kvelden :/ har ikke kastet opp ennå,men frykter det snart vil utvikle seg.. Var kjempedårlig fra uke 6-13 med første jenta.. Til og med vann kom opp igjen.. Orket ikke å se på tv eller noe. Men jente nr 2 slapp jeg unna kvalme.. Så er spent på hvordan det går denne gangen.. Håper virkelig jeg slipper å kaste opp mye!! Passer på hva jeg spiser med tanke på om det skulle komme opp igjen :(

Her kom kvalmen snikende i forrige uke. Har blitt værre for hver dag. Værst på formiddagen og klarte ikke være på jobb lengre. Så nå er jeg blitt sykmeldt i to uker. Håper det blir likere denne gangen. Hos begge gutta var jeg dårlig fra rundt uke 6 til godt og vel 4 1/2 måneder på vei.

Småuggen innimellom i uke 5, værst før frokost. Så tok det helt av når jeg bikka 6 uker. Våkner tidlig og er kvalm hele dagen. Har noen korte stunder midt på dagen der det går bedre. Spyr bare om morgenen, resten av dagen er jeg bare kvalm.

Dårlig hele dagen jeg, våkner å må spy på natta også :( Det er så forferdelig, så nå er jeg dritt lei. Med førstemann var jeg dårlig fra start til slutt. Gikk ned 10 kg på hele svangerskapet, så nå er jeg ganske redd jeg må igjennom det samme igjen :( Men hva gjør man ikke får sine barn <3

Litt opp og ned. Veldig kvalm i går, men ikke i dag. Regner med det kommer mere etterhvert. var kvalm i 3 mnd sist. Æsj!!

Back
Topp