Hvordan er deres kosthold?

*BalleFlass*

Elsker forumet
Huff....mitt er ikke eksisterende[:(] må virkelig skjerpe meg....men vet ikke hvor jeg skal begynne, og jeg er ikke særlig glad i mat[:(] men er jo ikke bra å spise så og si ingenting....kun sjokolade[:'(] Hvordan er deres kosthold?

Er dårlig på det jeg også. Prøver å skjerpe meg da, men det er hardt. Jeg hater å spise...

Helt vanlig tror jeg [:)]

Brødskive til frokost (knekkebrød på meg)
Brødskive til lunsj
Vanlige middager og litt ekstra kosemat (taco, lasagne osv) på lørdager
Brødskive til kvelds

[:)]

Frokost: herbalife shake
Lunch: 2 skiver brød eller knekkebrød
Mellommåltid(noen dager) :herbalifeshake
Middag: fisk, kjøtt, gryter osv, vanlig porsjon og grønnsaker
Kvelds: enten brødskiver, knekkebrød, eller som nå: en herbalife shake.

Prøver å kuttet ut småspisingen av snop på kveldstid, men det går dårlig, har bestandig en unnskyldning, som i kveld, RBK kamp på tv, MÅ jo ha snop da[8|]

Mitt: Frokost: kanskje 1knekkebrød med hvitost
Lunsj: 1 glass vann..kanskje en frukt
i bilen på vei hjem fra jobb 2!!!! sjokolader (jeg har 20min å kjøre)
Middag: jeg lager vanlige middager, men spiser så lite som mulig...spiser ikke kjøttet

Holder meg unna godter i ukedagene, men ellers spiser jeg nok som regel det jeg har lyst på av mat. Tar en burger, Grandis o.l i ny og ned, men prøver å spise til faste tider og ikke for mye drittmat, så føler jeg er ganske flink ja [:)]

Veldig bra! Jeg har i hele år spist så bra jeg kan.. Mye rent kjøtt.. Kylling og fisk for det meste.. Mye grønnsaker! Spiser ikke brød, ris, pasta og andre raske karbohydrater.. Spiser det jeg vil og hvor mye jeg vil av det jeg har lov å spise, og har aldri hatt det bedre.. [:)]

La ut resultatet av mitt levesett i en annen tråd her: http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=21057414 [:)]

ORIGINAL: *Tøtta81*

Frokost: herbalife shake
Lunch: 2 skiver brød eller knekkebrød
Mellommåltid(noen dager) :herbalifeshake
Middag: fisk, kjøtt, gryter osv, vanlig porsjon og grønnsaker
Kvelds: enten brødskiver, knekkebrød, eller som nå: en herbalife shake.

Prøver å kuttet ut småspisingen av snop på kveldstid, men det går dårlig, har bestandig en unnskyldning, som i kveld, RBK kamp på tv, MÅ jo ha snop da[8|]

Såklart må man ha snop på en sånn kveld[:)]

Back
Topp