hvordan er dere?

EmmaT

Gift med forumet
la oss si du er i butikken med ei venninne. så oppdager du at lommeboka de er borte.

hvordan reagerer du?

1. du blir stressa sint og forbanna .. er bombesikker på at den er borte for alltid og går igjennom i hode alt du må gjøre med mista visakort og div. hvis du finner den er det kjempe positivt, men du er negativ i begynnelsen.
  2. åhh lommeboka mi er borte .. men den ligger sikkert hjemme. jeg finner den nok.

[:D] hehe.

1

gått for nr 1 der[:)]hadde blitt rimelig stressa

eyyy da er jeg ikke den eneste som er nr 1. fått litt kjeft for dette skjønner dere [:D]

1

1

ORIGINAL: pewsie

1

ORIGINAL: EmmaT

la oss si du er i butikken med ei venninne. så oppdager du at lommeboka de er borte.

hvordan reagerer du?
  1. du blir stressa sint og forbanna .. er bombesikker på at den er borte for alltid og går igjennom i hode alt du må gjøre med mista visakort og div. hvis du finner den er det kjempe positivt, men du er negativ i begynnelsen.
  2. åhh lommeboka mi er borte .. men den ligger sikkert hjemme. jeg finner den nok.

[:D] hehe.

[8D]

2[;)]

2.[:D]

ORIGINAL: *agatblonde*

definitivt nr 1!!!![8D]

Nr. 1[:'(]

nr 1 helt klart.evig pessimist her vettu [8D] hehe..

Tja... Jeg leter overalt i huset. Prøver å gå gjennom hva jeg har gjort i løpet av dagen. Hvis jeg ikke finner den i løpet av 30min, så går jeg over på nr.1...

Jeg går for nr 2. Blir jo litt stressa, men det er bare inni. Synes det er pinlig å virke som jeg ikke har kontrollen så det venter jeg med til jeg kommer hjem. Da får jeg hetta dersom jeg ikke finner den.[8D]

ORIGINAL: RedElf

Blir nok nr 2 siden jeg er så somlete [:D]

[:D]

Back
Topp