Hvordan er dere i senga ?

Hysj...

Glad i forumet
Er du flink til å ta initiativ med det mener jeg om du er kreativ, aktiv, sexy etc..........?

Jeg mistenker meg selv for å være ufattelig kjedelig.
Hvis jeg tar initiativ (noe jeg egentlig gjør ca aldri gjør) sier jeg "skal vi ha sex".

Jeg er ikke så veldig flink til å være aktiv, når vi snakker om selve, ... de der bevegelsene under sexen, men jeg er flink til å gi en viss annen service på en måte. Det jeg derimot kan skryte på meg er at jeg alltid sørger for å være nybarbert og -dusjet, tar ofte på meg noe sexy undertøy og prøver å si ja når han ymter frem....

Er dere flinke til å være forføreriske? Usikker på om mannen min er fornøyd. Håper ikke han synes at han fortjener bedre.

Tror jeg er ganske grei i senga,virker sånn for har ikke fått noen klager enda..

Jeg tar veldig ofte iniativ... Og jeg gjør det med handling , ikke ord. Klarer bare ikke å få meg til å spørre rett ut.. :P

Men jeg har den meninga at ingen er "dårlig" i senga. Jeg syns det handler om hvordan man passer sammen i "senga" ( hvor ofte man har lyst, hva man tenner, hvor konservative/våggale man er på osv). Også handler det om hvor flinke man er til å vise den andre hva man liker, og hvor flink man er til å oppfatte hva den andre liker. Det handler om å lære hverandre og kjenne. Så hvis jeg syns sex med en er dårlig er det ikke nødvendigvis han eller jeg som er "dårlig". Da ligger det andre ting bak, som kjemi, følelser, at man er forskjellige osv.

Har ikke fått noen klager enda....

Men jeg tar initiativ på de merkeligste tidspunkt. Jeg er av typen som kan ymte frampå når jeg kommer ut av dusjen etter trening liksom....

Hehe.. Du stiller spørsmålet med hysj-brukeren, og venter at vi andre skal brette ut detaljer under nicket vårt? :p

Jeg rekker vel i grunnen aldri ta initiativ, fordi han er alltid naken og klar den dritten..!

Tror jeg greier med ganske bra,deler på å starte og er veldig deltakende under akten:-) Mannen er iallefall fornøyd:-)

Tja, har ikke så veldig mange ulike tilbakemeldinger å basere meg på, men går for å være fryktelig dårlig til å ta initiativ, men involvert, over middels begavet og kinky nok til at det fortjener å nevnes når jeg først er i gang. ;)

Oceania skrev:

oh yes!!!

Skjønner virkelig du synes du er kjedelig i senga, for det finnes mange andre mere spennende plasser å ha sex

Her fungerer sexlivet optimalt for de som måtte lure

Kan signere denne altså!! 

ms.bonita skrev:

Oceania skrev:

oh yes!!!

*Huldra* skrev:

Jeg rekker vel i grunnen aldri ta initiativ, fordi han er alltid naken og klar den dritten..!

Haha, samme her!! Han er ALLTID klar

Jeg tar ofte initiativ, flørter og har det gøy før vi skal ha sex  jeg sitter ofte oppå og gjøre all jobben, men ofte ender vi  doggy eller misjonær med litt vri på f.eks men jeg er veldig med allikevel..ligger ikke der som en slappfisk

Prøver nytt leketøy, nye steder osv..i helga hadde vi sex nede i byen mellom noen hus etter en bytur f.eks

jeg er nok den kjipe typen..lite intiativ, ikke er jeg glad i å gi munnsex, og lat som en sau, så beveger meg så lite som mulig

Back
Topp