Hvordan er dagene deres? :)

Mi er straks 1-år. Me kutter ned på nattamming nå. Etter eg starta på jobb igjen har ho villa hatt puppen i munnen heile natta. Nå ammer eg før eg legger henne, i 22-23 tida og i 2-tida. Så blir det litt for ofte siste del av natta, så me er ikkje i mål enda.
 
Mi er straks 1-år. Me kutter ned på nattamming nå. Etter eg starta på jobb igjen har ho villa hatt puppen i munnen heile natta. Nå ammer eg før eg legger henne, i 22-23 tida og i 2-tida. Så blir det litt for ofte siste del av natta, så me er ikkje i mål enda.
Lure her også på hvordan de blir når jeg begynner å jobbe i januar :nailbiting: nå ammes hun 2-4 ganger om natta. Alltid en amming mellom 4 og 5 for at de ikke skal bli grytidlig morgen
 
Jeg sluttet med nattamming i forrige uke. Vi legger baby i egen seng og på natten vil hun inn til oss, men da sov pappaen på gjesterommet med henne i 4 netter. Baby våkner på natta enda, men nå hjelper det å gi smokk. Må derimot bysse mye på kveldstid..
 
Jeg sluttet med nattamming i forrige uke. Vi legger baby i egen seng og på natten vil hun inn til oss, men da sov pappaen på gjesterommet med henne i 4 netter. Baby våkner på natta enda, men nå hjelper det å gi smokk. Må derimot bysse mye på kveldstid..
Åå! Skulle ønske vår likte smokk. Blei det mykje skriking?
 
Åå! Skulle ønske vår likte smokk. Blei det mykje skriking?
Her har verken storebror eller lillesøster ville brukt smokk om natta. Med storebror var de skriking en ukes tid når vi sluttet med nattamming med han. Med lillesøster er de fremdeles fri bar om natta, men hun får ikke lov til å sove med pupp i munnen de orker jeg ikke..Tenker vi slutter med nattamming en gang på nyåret, eventuelt vent til hun har blitt vant til å være i barnehagen. Skal begynne 3 januar
 
Back
Topp