Hvordan er dagene deres?

Er sykemeldt pga bekken, så dagene består av å levere i bhg - rydder så litt hjemme om kroppen tillater det.. strikker og tar det med ro frem til henting i bhg, og da er det middagslaging og lek frem til leggetid :)
 
Sykemeldt til en uke før permisjon, så kommer meg nok ikke tilbake på jobb.. Ryggen er helt på bærtur og dagene står stille, MEN idag overtar vi ny leilighet så kan begynne å lage barnerom å få orden! :smiley-bounce022
 
Jeg er i lese/puggemodus. Har eksamen 03.06 og 14.06, etter det er det avslapning til lillego kommer :)
Formen er stort sett fin så er på daglige gåturer og på treningssenter 2 ganger i uka :)
 
Tungt går det her. Slitter mye med puste og mye svimmel . Er ganske slapp . For det meste ligger rett ut. Ganske fornøyd med dette været som er ganske frisk. Dagene er litt forskjellige spørs åssen natta har vært ,ved lite søvn på natta blir dagen veldig tung. Har par barn fra før som krever også sitt. Ellers er jeg med på noe kurs noen timer på morningen men ikke alle dager klarer å være med.
 
Jeg ligger nå bare her... Gjort det siden november... Hvis jeg drister meg til å gjøre noe som helst så betyr det enda mer utslitt, så det skjer jo sjeldent. Er sykemeldt fram til permisjon, så jeg stirrer mest på klokka og venter på babyen :p

Eneste jeg kunne gjøre var å svømme, så lenge mannen kjørte meg (buss er døden), men nå ser det ut til at kynnerne ødelegger for det. Så ja, svangerskap er ikke min greie :p
 
Her er jeg hjemme til lille kommer. Begynner å bli smått lei av å gå å vente o_O Så blir mye serier, scrolling på babyforum, planlegger litt fødebag, venting til mannen kommer hjem fra jobb og trening.

Går for det meste å "venter". Er svært slitsomt nå, så håper det går fort nå:sick009
 
Back
Topp