Jeg har vært sykemeldt siden begynnelsen av november, så jeg er rimelig rastløs og lei nå som formen er bedre. Var sengeliggende frem til februar, og i slutten av mnd startet fødselen og jeg ble igjen sengeliggende på sykehus til i slutten av mars.
April gikk veldig greit, mange bursdager, påske og ting som skjedde. De to siste ukene har samboer også vært sykemeldt grunnet atypisk lungebetennelse og blindtarmbetennelse, så vi har fått dagene til å gå sammen.
Han skal tilbake på jobb på mandag, så da går vell dagene mine saktere igjen når jeg blir lenket til huset, men heldigvis litt fridager og ting som skjer nå i mai også
![Smile :) :)](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png)
Sover mye om dagen da jeg blir fort sliten og trøtt. Ellers har vi alt av strømmetjenester, så serier og filmer er jeg godt oppdatert på
![hilarious :hilarious: :hilarious:](/styles/default/xenforo/hilarious.png)
Får ikke lov til å røre meg så veldig mye, og bekkenet setter en stopper for en god del ting, så husarbeidet tar mannen.
Prøver å komme meg ut på ettermiddagen, møte familie, om så bare spise middag en annen plass enn hjemme så jeg ikke blir gal. Men tiden flyr etter kl. 16 når storebror er hentet i barnehage, så er det hjem å lage mat, spise før det nesten er kvelden for han. Får heldigvis fylt helgene med mye moro vi kan gjøre sammen. I morgen skal vi på teater å se De tre bukkene bruse lager rumpebrann, så det kan jo bli spennende
Jeg har fått sortert alt av babyklær fra storebror, vasket og ordnet nye og gamle klær så det ligger klart. Fødebaggen er pakket og alt av utstyr på listen er også handlet inn og satt på plass. Nå venter vi egentlig bare, og da går jo tiden sakte igjen.. Men heldigvis finere vær og snart sommer, så kanskje jeg rekker å nyte noen dager på platten med en god bok før lillebror melder sin ankomst.