Hvordan er blodtrykket til dere andre?

Jeg vet ikke enda..
Får vel vite det hos legen om et par uker..

I mitt første svangerskap hadde jeg så høyt blodtrykk at jeg ble satt i gang 14 dager før tiden. På det verste lå det på 155/160[&:]

Nå er det helt perfekt (120/74), og jeg håper virkelig det holder seg hele veien gjennom! For det var ett slit sist gang[:(]

100/60 tror jeg det var i dag..

Har 100/60-65. Laveren en vanlig, jeg pleier og ligge på 110/70. Legen mente det var noe av grunnen til at jg er så sliten hele tiden. Håper det kommer litt opp snart.

99/64 hu sa det va lavt[8D]

Jeg skal på kontroll fredag, så da får jeg høre. Er litt spent, merker at jeg blir litt svimmel når jeg reiser meg og sånn nå om dagen.

De forrige to sv.skapa har jeg hatt begynnende sv.skap.forgiftning og hadde jo da høyt blodtrykk de siste månedene.[&:]

for et år siden, lå mitt blodtrykk på 105 over 60..
nå lå det på 95 over 50..
var visst litt lavt, men jeg er jo lavtrykker fra før, så det er ikke store faren i forbindelse med at det er lavt..

men får se hva legen sier når vi måler på nytt på 1.kontroll..

110/70. Samme som jeg startet på ved sist svangerskap. da endte jeg opp på 95/60 (rundt 4 mnd) - noe som på meg førte til utrolig svimmelhet og sykemelding fra 4 mnd og ut svangerskapet. Så jeg håper ikke det synker like mye denne gang - selv om det sikkert gjør det. Utrolig ubehagelig å bli så dårlig.

Men det er bedre å ha lavt enn høyt blodtrykk. Ikke noe farlig for babyen dersom du har lavt blodtrykk, men kan bli veldi ubehagelig for mor.

Ikke målt det enda jeg, og det syns jeg er veldig rart, siden jeg slet med høyt blodtrykk sist.. 

Jeg hadde 90/60 når jeg var hos legen for ca 6 uker siden. Men hun sa ingenting om det var lavt eller normalt. Men skal til legen i dag grunnet forkjølelse å tette bihuler, så skal høre med den legen...er ikke samma lege jeg skal til nå, så kanskje jeg blir litt klokere[:)]

106/70

Jeg hadde 100/60 idag, pleier vanligvis å ha såpass lavt blodtrykk.

95/60, det er det jeg pleier å ligge på

Back
Topp