Hvordan er appetitten deres?

Eliz92

Forumet er livet
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Januar 2017
Februarhjertene2017
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Er i uke 12 men får bare i meg mindre og mindre mat for hver dag. Er ikke kvalm....

Jeg har det også motsatt. Håper det kommer seg svart for deg. Det må være ille å ha det sånn så lenge:(.

♡Termin 20. februar ♡

Jeg har det også motsatt. Håper det kommer seg svart for deg. Det må være ille å ha det sånn så lenge:(.

♡Termin 20. februar ♡
Blitt verst den siste tiden :P men gått ned 3 kg på 1,5 mnd... Spiser kanskje halvparten av før. Blir uggen i magen og mett med en gang . Genereltsett glad i mat xD

Veldig sulten.. Romler i magen en time etter middag! Og da har det dessverre blitt mye fete ting som hamburger, pizza osv.. Håper den sulten roer seg snart! :O

Veldig sulten.. Romler i magen en time etter middag! Og da har det dessverre blitt mye fete ting som hamburger, pizza osv.. Håper den sulten roer seg snart! :O
I hverdagen ellers helgene ? Håper på motsatt for min del son delvis ihvertfall:)

Blitt verst den siste tiden :P men gått ned 3 kg på 1,5 mnd... Spiser kanskje halvparten av før. Blir uggen i magen og mett med en gang . Genereltsett glad i mat xD

Huff:(. Håper det blir bedre snart !!!

♡Termin 20. februar ♡

Huff:(. Håper det blir bedre snart !!!

♡Termin 20. februar ♡
Jeg også, sålangt har ikke kroppen hatt noe vondt av det, en del kg å ta av, men om det fortsetter lenge så er det jo verre...

Får ikke i meg så mye mat , kommer bare opp igjen. Vært kvalm siden uke 8 og er nå 13+4 så håper det snart gir seg :( er litt lei av å ikke spise middag.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Har det på akkurat samme måte som deg. Null matlyst. Spiser nesten ingenting. Idag har jeg spist et halvt rundstykke med syltetøy og to skjeer av en yoghurt :/
Er liksom sulten, men vil ikke ha mat :p hehe.

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Gå i butikken og kjøp deg masde godt pålegg, frosne rundstykker, yogurter osv.
I kjøleskapet mitt finner jeg alltid noe, sekv om matlysten ikke alltid vil.
Evt kan du kjøpe næringsdrikker på apoteket. Får du i den minst en sånn til dagen får du iallefall i deg alle næringsstoffene du trenger. Hjalp m3g komme i gang med mat etter lang tids syk.
Ååå nå fikk jeg lyst på næringsdrikk :p

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Varierer svært fra dag til dag her.. men tror nok ikke at d er nok for å dekke døgnbehovet noen av dagene.. :/ men prøver :) uke 12 var helt forferdelig, fikk så å si ikke i meg noe som helts :) kjennes bedre nå da og det er bedri g på matfronten :)

Varierer veldig hos meg, i begynnelsen var det lite matlyst selv om jeg ikke var dårlig. Nå har den kommet seg veldig!
Håper du snart finner matlysten din igjen!! :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Har aldri hatt så god matlyst som etter jeg ble gravid:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har begynt å spise litt sjeldnere igjen siden jeg ikke blir like kvalm lenger. Spiser så ofte som før jeg ble gravid, men litt mindre hver gang.

Back
Topp