Hvordan er apetitten for tiden?

S-mamma

Gift med forumet
Her er den større, eller dvs må ha mat oftere, men ikke så mye om gangen. feks må ha kveldsmat før jeg legger meg, har hendt et par ganger gang at jeg måtte opp om natten å spise :P ei natt fikk jeg ikke sove, så stod opp og så en film fra kl. 02 :P

Her er den noen dager på topp og andre ganger veldig dårlig :P

Her er den som vanlig før jeg ble gravid - bare at etter jeg ble gravid spis jeg kveldsmat hver dag sammens med ungene- før var det like vanlig uten kvelds som med kvelds..

Her er den veldig opp og ned! Enkelte dager er matlysten veldig bra, men andre dager er den ikke tilstedet i det hele tatt :P

Helt håpløs!! Ingenting utenom agurk, isbiter og appelsin frister :p

Helt håpløs!! Ingenting utenom agurk, isbiter og appelsin frister :p

Har du smakt isbitene på sykehuset? :o Herregud jeg skulle gitt mye for en sånn isbitmaskin :o Utrolig myke og perfekte og tygge på :D hehe

Har du smakt isbitene på sykehuset? :o Herregud jeg skulle gitt mye for en sånn isbitmaskin :o Utrolig myke og perfekte og tygge på :D hehe
Ååå neei det har jrg ikke :( Kanskje jeg burde tatt meg en tur haha :p

Jeg er mye mer og oftere sulten nå, og hvis jeg blir sulten blir jeg uvel, så må spise når jeg er sulten. Men merket nå de siste ukene, at jeg faktisk må ha man da jeg er sulten... :-)
Jeg må også opp på natten om jeg blir kjempesulten :-)Tenk, snart er det våre små som skal vekke oss for mat på natten :-)

Mer sulten. Har faktisk måtte stå opp igjen for å spise etter at jeg har lagt meg. Middag kl. 18, kvelds kl. 20:30 og kvelds2 kl. 23:30-ish.

Føler jeg har gjort gastric banding! Klarer ikke spise så mye av gangen å er mett lengre. Blir sulten seint men tør ikke spise for da ender jeg opp med å kaste opp

Jeg tror jeg spiser mindre enn før. Går ofte ganske lenge uten mat. Jeg er litt småkvalm fordi jeg er sliten og dermed klarer jeg ikke spise så mye om gangen.

Appetitten er det ikke noe galt med :P Men etter jeg har spist går jeg med en følelse av å ha maten helt oppi halsen en stund etter at jeg har spist :P

jeg klarer ikke å spise masse på ganga .. så idag spist jeg Fks 3 Lussekatter !! til frokost/lunsj... etter det klarte jeg ikke spise noe før kl. 7 på kvelden.. følte meg helt sprengt..og da spiste jeg en liten talerken med wokgrønnsaker, ris å kylling ! ble stappmett... virker som det ikke er plass til så mye mat lengre om gangen.. jeg begynner dog å bli litt sulten nå da,, halv 5 på natten ;)

Jeg tror jeg spiser mindre enn før. Går ofte ganske lenge uten mat. Jeg er litt småkvalm fordi jeg er sliten og dermed klarer jeg ikke spise så mye om gangen.
Jeg kjenner at jeg blir småkvlam hvis jeg går for lenge uten å spise- kanskje det kan hjelpe mot kvalmen hvis du spiser oftere? Jeg får fort lavt blodsukker, og da blir jeg veldig uggen! Bedre å spise små måltider ofte :)

Sniker fra januar-forumet (termin 28.januar da så kan jo høre til her og). Min matlyst er for tiden ikke-eksisterende, føler det har vært sånn noen uker. Føler meg egentlig konstant mett så det er vel ikke så stor plass der inne. Spiser jo, men det er ikke spesielt godt og slitsomt å føle seg så mett for så lite. Men ikke så lenge igjen nå! :)

Liten matlyst. Kan føle meg sulten, mn får problemer når jeg begynner å spise, Et par biter, så er jeg mett :-/ Mens andre dager kan jeg stappe i meg masse.

Spiser mindre men oftere :-)

Jeg er sjeldent sulten, så må passe på at jeg spiser. Får overraskende plass til mye når jeg først er igang :O men fy så vondt det kan gjøre etterpå :oops:

Back
Topp