Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
På appen ja. Hehe, takk. Skal prøveApp elr pc?
På appen trykker du deg så langt ut du kann (pila < og etterhvert = tegn bare 3 stk streker) også trykket du på persjonen som vises der stjerna og forstørrelsesglasset er og sa kommer du til profilen og kan trykke på bildet/lille kameraet og få endret bildesorry rotete forklart.
Hva mener du trykke meg så langt jeg kan?App elr pc?
På appen trykker du deg så langt ut du kann (pila < og etterhvert = tegn bare 3 stk streker) også trykket du på persjonen som vises der stjerna og forstørrelsesglasset er og sa kommer du til profilen og kan trykke på bildet/lille kameraet og få endret bildesorry rotete forklart.
Jeg har android. Kommer til profilen, men får ikke byttet bildeVet ikke om du har android eller iPhone, jeg har android. Jeg trykker så jeg får frem menyen i venstre side, der jeg kan se om jeg har fått meldinger og kan gå inn på abonnerte tråder etc. Øverst står nicket mitt, trykker på det. Da kommer profilen min opp. Så trykker jeg på profilbildet mitt og vips får jeg tilbud om å bytte
-Fra appen-
Jeg har android. Kommer til profilen, men får ikke byttet bildeVet ikke om du har android eller iPhone, jeg har android. Jeg trykker så jeg får frem menyen i venstre side, der jeg kan se om jeg har fått meldinger og kan gå inn på abonnerte tråder etc. Øverst står nicket mitt, trykker på det. Da kommer profilen min opp. Så trykker jeg på profilbildet mitt og vips får jeg tilbud om å bytte
-Fra appen-
Får ikke til fra telefonen jeg heller:-/ Da får det bli pc;-)Jeg har android. Kommer til profilen, men får ikke byttet bilde![]()
Prøv å kontakte moderatorHvordan endrer man brukernavnet?? *håpløst*
Prøv fra nettleserDet kameraet kommer ikke opp hos meg ???
Ja men der har jeg ikke den avatar greia jeg skal trykke på. Så funker ikke der heller :/Prøv fra nettleser
-Fra appen-
Prøv en moderatorJa men der har jeg ikke den avatar greia jeg skal trykke på. Så funker ikke der heller :/