Hvordan dumpe en mann

¤Mamma06og08¤

September 2013 <3
som du egentlig ikke har det bra med, men som du samtidig er kjempe forelsket i??[X(]

Hm.. Hva med å beholde mannen, og heller fikse opp i det du(/dere) ikke trives med..?[:)]

Clean break...Si det som det er,move on....Det som funker,men også det som er vanskelig..

Er midt i samme greiene...[X(][X(][X(] Vanskelig å ha tatt en slik avgjørelse når hjerte og fornuft ikke er enig..[&o]

Sett deg ned og tenk på hvorfor du ikke har det bra med han. Om det er ting som ikke kan gjøres noe med så får du trøste deg med at du nok tar riktig avgjørelse ved å gå fra han

ORIGINAL: Delia

Er midt i samme greiene...[X(][X(][X(] Vanskelig å ha tatt en slik avgjørelse når hjerte og fornuft ikke er enig..[&o]

Men du tok ett valg, klarer ikke jeg... Åssen klarte du det?[&o]

Følger med på denne jeg.
Skriv en liste om ting som er bra og ting som er dårlig å vei den opp mot hverandre.
gå eksempelvis ut fra en mnd, skriv opp hver dag: dårlig dag sammen, eller en bra dag sammen. å tell sammen gode dager på slutten å se om det veier opp.
om ikke så er det vel best å gå..
Strever med det samme selv, jeg er gravid i tilegg.. [X(]

ORIGINAL: LittleJ.

Følger med på denne jeg.
Skriv en liste om ting som er bra og ting som er dårlig å vei den opp mot hverandre.
gå eksempelvis ut fra en mnd, skriv opp hver dag: dårlig dag sammen, eller en bra dag sammen. å tell sammen gode dager på slutten å se om det veier opp.

[&o][&o]

ORIGINAL: Citerza

ORIGINAL: LittleJ.

Følger med på denne jeg.

Huff, kjenner meg så igjen! Når det er sagt, så er det jo da enda viktigere å ta det rette valget..

Ja, men vi har en datter på 6 mnd nå, også er jeg gravid igjen.
Ser ikke lyst på å være alene mor til to så små..
så da får jeg heller bare leve ulykkelig. [X(]

men til den andre damen her, om mannfolket ikke skjerper seg, så er han ikke noe å samle på. altså, hadde ikke jeg vært gravid tror jeg at jeg ville dratt for lengst [:'(][:-]

ORIGINAL: ¤Mamma06og08¤

Men du tok ett valg, klarer ikke jeg... Åssen klarte du det?[&o]

Kommer jo an på hva som er problemet, men her har jeg kommet til den konklusjonen at mini fortjener bedre... dvs han skal ikke få oppleve diskusjoner. I tillegg vet jeg at en lykkelig mamma er en bedre mamma... jeg bruker utrolig mye energi på et forhold som ikke fungerer, og den energien vil jeg heller bruke til noe positivt med min sønn. Lett å si nå, men det har tatt meg tid å komme her og!![:)]

hvem skal man da høre på? Hjertet eller fornuften?[8|]

prøv å få snakket ut om hva som er bra, hva som er dårlig i forhodet. Jeg har flere ganger satt opp liste over dette, men hjerte og fornuft er ikke enig..

hadde det bare vært meg, så hadde jeg ikke orket mer tror jeg, men det var først etter jeg ble gravid ting forandret seg! og nå er lillefrøkna snart 2 år, og jeg er så lei! Men samtidig vil jeg at hun skal kjenne og ha pappan sin i nærheten... Baaaah, vanskelig!!!

Det har jeg måtte gjort, ikke gøy, men det er bare å gjøre det så går livet videre etterhvert.

Back
Topp