¤Mamma06og08¤
September 2013 <3
som du egentlig ikke har det bra med, men som du samtidig er kjempe forelsket i??[X(]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Delia
Er midt i samme greiene...[X(][X(][X(] Vanskelig å ha tatt en slik avgjørelse når hjerte og fornuft ikke er enig..[&o]

ORIGINAL: LittleJ.
Følger med på denne jeg.
Skriv en liste om ting som er bra og ting som er dårlig å vei den opp mot hverandre.
gå eksempelvis ut fra en mnd, skriv opp hver dag: dårlig dag sammen, eller en bra dag sammen. å tell sammen gode dager på slutten å se om det veier opp.
om ikke så er det vel best å gå..
Strever med det samme selv, jeg er gravid i tilegg.. [X(]
ORIGINAL: Citerza
ORIGINAL: LittleJ.
Følger med på denne jeg.
Skriv en liste om ting som er bra og ting som er dårlig å vei den opp mot hverandre.
gå eksempelvis ut fra en mnd, skriv opp hver dag: dårlig dag sammen, eller en bra dag sammen. å tell sammen gode dager på slutten å se om det veier opp.
om ikke så er det vel best å gå..
Strever med det samme selv, jeg er gravid i tilegg.. [X(]
Huff, kjenner meg så igjen! Når det er sagt, så er det jo da enda viktigere å ta det rette valget..
ORIGINAL: ¤Mamma06og08¤
Er midt i samme greiene...[X(][X(][X(] Vanskelig å ha tatt en slik avgjørelse når hjerte og fornuft ikke er enig..[&o]
Men du tok ett valg, klarer ikke jeg... Åssen klarte du det?[&o]